Penisbaardquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die een hekel aan mensen hebben
Liefhebben
Iemand in zijn waarde laten
Wie heeft er nou nieren nodigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:54 schreef deepart het volgende:
[..]
PenisbaardAls jij ooit een nier nodig hebt krijg je die van mij niet
En zo is 't.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:52 schreef Siniti het volgende:
Ik laat jouw in je waarde maar geef geen ene moer om je, deal?
Zal ik je eens wat vertellen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:43 schreef deepart het volgende:
Wat is het gros toch egoistisch en zelfzuchtig. Die 20 % die nog eens aan een ander denkt wordt gebruikt totdat ze de moed opgeven en ook gaan bloedzuigen.
Dan heb je er zo veel meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:43 schreef deepart het volgende:
Zou het niet heerlijk zijn, een wereld met 5 miljoen mensen inplaats van 5 miljard. En dat die elkaar allemaal lief hebben.
Je bent zelf ook wel lekker verdraagzaam zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:43 schreef deepart het volgende:
Wat is het gros toch egoistisch en zelfzuchtig. Die 20 % die nog eens aan een ander denkt wordt gebruikt totdat ze de moed opgeven en ook gaan bloedzuigen.
Zou het niet heerlijk zijn, een wereld met 5 miljoen mensen inplaats van 5 miljard. En dat die elkaar allemaal lief hebben.
Dit topic is niet omdat ik slechte ervaringen met mensen heb, en omdat mijn vrienden me hebben laten zitten ofzoMaar meer omdat de onverdraagzaamheid in deze nieuwe eeuw zo ontzettend groot is. Laat elkaar gewoon in zijn waarden, zo niet, dan sterf aub en geef de ruimte aan de mensen die wel behulpzaam zijn
Ik zou er bijna alles van maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef intraxz het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Álles wat mensen doen is uit eigenbelang.
\quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:43 schreef deepart het volgende:
Dit topic is niet omdat ik slechte ervaringen met mensen heb, en omdat mijn vrienden me hebben laten zitten ofzoMaar meer omdat de onverdraagzaamheid in deze nieuwe eeuw zo ontzettend groot is. Laat elkaar gewoon in zijn waarden, zo niet, dan sterf aub en geef de ruimte aan de mensen die wel behulpzaam zijn
Dat is Deepart-logica, man.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef RodeNek het volgende:
[..]
\
ik snap het niet jij had toch wilders op je ava staan.....lkkr paradoxaal ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |