Ik heb alleen cola zero, punica en gemeentepils in huis.. als het je blieft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Topic titel klopt wel een beetje heb best dorst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Van vrouwelijk of mannelijk snoep?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb vooral trek.. Denk dat ik morgen maar lekker ga snoepen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb vooral trek.. Denk dat ik morgen maar lekker ga snoepen
Dvp!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb alleen cola zero, punica en gemeentepils in huis.. als het je blieft.Bedankt ben al voorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Deze is wel erg voor de hand liggend hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekker etenEens kijken of ik mosselen kan bereiden
Komen whehe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef zbbrox het volgende:
Hmmm vondelparkmeet. Zijn er al mensen die deffo gaan komen?
Was wel de bedoeling is alleen nog een tikie onduidelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef zbbrox het volgende:
das mooi hoe meer zielen hoe meer vreugd of zo ietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, die meet, ik heb nog niets bedacht om te doen donderdag
Ik dacht:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef zbbrox het volgende:
Tof. Neuken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet nog wel ietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er wat leuks te doen dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |