Ik heb het al een tijd geleden gehaaldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
verkapt ik-ben-niet-bang-voor-de-examens-topic.
hoezo heb je dat over mensen die stuiteren? Probeer je te faken examenleerling te zijn zodat je gratis Sultana's kan meejatten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijd geleden gehaald
Als je normaal zinnen kan formuleren zou ik graag de vraag nog een keer van je horen, want ik begrijp er nu geen kut van!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
hoezo heb je dat over mensen die stuiteren? Probeer je te faken examenleerling te zijn zodat je gratis Sultana's kan meejatten?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef Agiath het volgende:
Mensen die geen vwo EM doen
Mensen die het vwo examen niet halen
Mensen die lager doen dan vwo
nerdjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef Agiath het volgende:
Mensen die geen vwo NT doen
van wie krijg je dat gezeik te horen dan? nou, nou/??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je normaal zinnen kan formuleren zou ik graag de vraag nog een keer van je horen, want ik begrijp er nu geen kut van!
"Oh en hier stoppen we een stukje Examenvrees-DNA."quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef LynnVanille het volgende:
[..]
nerdjesga een robot neuken.
examenvrees is heel normaal =) durf zelfs te wedden dat daar genetische aanleg voor is. niks aan te doen dus ^^
ik stress zelf wonderbaarlijk genoeg helemaal niet. 53 punten voor bio gehaald net :'D yaay
Sjezus, hoe slecht is dit...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef Agiath het volgende:
van bekenden die op dit moment examens hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
van wie krijg je dat gezeik te horen dan? nou, nou/??
einz
geloof er niks van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
van bekenden die op dit moment examens hebben natuurlijk
Jij bent ook niet de helderste van het stel hè
en waarom is dat dan onwaarschijnlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
"Oh en hier stoppen we een stukje Examenvrees-DNA."
wat dacht je van onze best Chuck.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn wel mietjes ja. Spanning is begrijpelijk, iedereen is wat nerveus bij z'n examen, maar dat je er compleet van dichtslaat maakt je gewoon een fucking pussy.
Denk je dat Bruce Willis of Clint Eastwood examenvrees hadden? Dacht 't niet.
- TROLL alert -quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef Agiath het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |