nee nee neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm tja.. dit zie ik als nog gewone interesse
Al zou door Box en Duim hier verteld worden dat het meer zou zijn, wantjah, mijn collega zou ook verliefd op mij zijn
Nee, zo idd niet. Ik had jou toch wel ingeschat dat je er via een omweggetje achter kon komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Bengel, zie je het al voor je: "zeg, wat vind jij eigenlijk van mij?"
Dat gaat m toch niet worden?
kon ik het maar uitleggen...dan begreep ik het zelf ookquote:
Een paar uur. Hoezo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat hij naar je toe kwam ?
En dat etentje is er nooit geweest (zoals ik al voorspelt hadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee nee
niet meteen verliefd
maar als iemand voor een colega dr verjaardag allemaal speciaal uitgezochte cadeautjes meeneemt allemaal met betekenis en bij een de duidelijke vraag: gaan we morgen samen koken!!??!!??
dan toont ie weldegelijk MEER dan gewoon interesse!!!
en komt dat door hem of door jouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat etentje is er nooit geweest (zoals ik al voorspelt had)
Haha ben benieuwd of je ook echt zo ingewikkeld bentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kon ik het maar uitleggen...dan begreep ik het zelf ook
Ja, dat gaat nog wel ff duren.. Als ik dat vraag is het wel helemaal overduidelijk. En dat is nu net niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee zou ik ook niet doen, gewoon vragen of ie een keer na t werk wat mee gaat drinken is beter
hemquote:
WTF?!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Ripley het volgende:
Ze hebben allemaal fotoboeken popjeBegin maar bij auto en nouk
dan gewoon genieten en beetje flirten waar kan van zoals het nu gaat en niet de onzekere muts uithangen hierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nog wel ff duren.. Als ik dat vraag is het wel helemaal overduidelijk. En dat is nu net niet wat ik wil.
Nou als je iemand leuk vind dan hou je die toch wel een beetje in de gaten, toch ? dus als hij pas na een paar uur komt aanzetten, dan zag hij het toevallig en kwam ff collegiaal zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Een paar uur. Hoezo?
Ik gok overigens ook op gewone interesse.
Als ie interesse heeft komt ie vanzelf wel op de proppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nog wel ff duren.. Als ik dat vraag is het wel helemaal overduidelijk. En dat is nu net niet wat ik wil.
Waarom ze zelden duidelijk zijn. Dat begrijp ik niet aan vrouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
En voor de heren: wat begrijp je niet aan vrouwen?
Flirten is leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gewoon genieten en beetje flirten waar kan van zoals het nu gaat en niet de onzekere muts uithangen hier![]()
HOMO!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ArTiC het volgende:
mijn collega tegenover me (man, 40er) keek vandaag wat bozig...toen vroeg ik: alles wel okay?
lieve Mona, ben ik nu verliefd op hem?
Jaa als jij niet enthousiast er voor bentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat etentje is er nooit geweest (zoals ik al voorspelt had)
Hehe, mijn omweggetjes... weet niet hoe ik kan peilen of hij me leuk vindt via een omweggetje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zo idd niet. Ik had jou toch wel ingeschat dat je er via een omweggetje achter kon komen.
Is het die waar je het laatst over had? Kreeg toen het idee dat je er vanuit ging dat hij je wel leuk vond.
Yup, heb het nog wel eens aangehaald op het werk. Kwam niks uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je hebt gevraagd wanneer en een duidelijke afspraak proberen te maken!?!?
Ja. Hup, neuken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ArTiC het volgende:
mijn collega tegenover me (man, 40er) keek vandaag wat bozig...toen vroeg ik: alles wel okay?
lieve Mona, ben ik nu verliefd op hem?
Als je daar achter wil komen moet je over een flinke muurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd of je ook echt zo ingewikkeld bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |