Want jij bent complex?quote:
Laat maar een foto zien zal ik wel kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah, interessantschat de dames hier een in qua ondergoed dan?
welke foto?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat en de foto van gistereneen vriendin zit in de damesondergoed zie zoveel voorbij komen dat ik steeds beter kan inschatten
euhhhhhhhhhhhhh even een korte uitlegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat en de foto van gistereneen vriendin zit in de damesondergoed zie zoveel voorbij komen dat ik steeds beter kan inschatten
Vragen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Man, man, man.. wat een dag... pfffft.. Ik zou zo graag willen weten wat ie van me denkt. Krijg er geen hoogte van.
Ze hebben allemaal fotoboeken popjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien zal ik wel kijken
ach mens moet toch een beetje kunnen fantaserenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhh even een korte uitleg
sedan en ik hebben een soort heen en weer gepost
hij doetals ik me als een bitch gedraag, of niet gewoon zomaar iig reageer ik er op door dan een stel billen te posten, gewoon via Google gevonden btw niet mijn eigen billen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal fotoboeken popjeBegin maar bij auto en nouk
Ik wel, kom bij vreemde en rare mensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken nog geen man die ik onder het kopje complex zou zetten
Blijkbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wel, kom bij vreemde en rare mensen.
Is hij daar niet helder in of (geheel ontopic) begrijp jij mannen gewoon nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Man, man, man.. wat een dag... pfffft.. Ik zou zo graag willen weten wat ie van me denkt. Krijg er geen hoogte van.
fantaseer er op los hoor geen probleemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach mens moet toch een beetje kunnen fantaseren
Hahaha! Ja dag!quote:
hoiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik ben wel benieuwd wie mijn eerste zal zijn
WOW je komt binnen en meteen zoooooooo ontopicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Haai Boxquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is hij daar niet helder in of (geheel ontopic) begrijp jij mannen gewoon niet?
Ow en Hoi MNR
Gewoon vragen is net iets te?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Goed he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WOW je komt binnen en meteen zoooooooo ontopic
Tja, dit klinkt gewoon als aardige interesse - ik zou dit zo tegen elke willekeurige mannelijke collega zeggen zonder enige bijbedoeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
Nee, ik had vandaag echt vervelend nieuws gekregen.. dus was een beetje stil. Kwam ie zo naar me toe, kijkt me zo lang en zachtaardig aan en zei: "je hebt vandaag echt je dag niet he?"
Dus ik een beetje met een lach: "ja, dat klopt. Mensen ontslagen en doet me toch meer dan ik had gedacht. En ik heb helemaal geen zin om vrolijk te doen of om me sterk op te stellen (maar ja, ik zit op de werkvloer denk ik dan). Hij zo: "dan doe je dat toch niet?". En zo nog een beetje door.
Hoe moet ik nu gokken of dit gewoon belangstelling is of misschien belangstelling omdat ie me meer dan aardig vindt?
En ik ga dat echt niet vragen hoor. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Kom op zeg! Ben ik nu zo raar dat ik dat niet vraag?
Bengel, zie je het al voor je: "zeg, wat vind jij eigenlijk van mij?"quote:
Hmm tja.. dit zie ik als nog gewone interessequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
Nee, ik had vandaag echt vervelend nieuws gekregen.. dus was een beetje stil. Kwam ie zo naar me toe, kijkt me zo lang en zachtaardig aan en zei: "je hebt vandaag echt je dag niet he?"
Dus ik een beetje met een lach: "ja, dat klopt. Mensen ontslagen en doet me toch meer dan ik had gedacht. En ik heb helemaal geen zin om vrolijk te doen of om me sterk op te stellen (maar ja, ik zit op de werkvloer denk ik dan). Hij zo: "dan doe je dat toch niet?". En zo nog een beetje door.
Hoe moet ik nu gokken of dit gewoon belangstelling is of misschien belangstelling omdat ie me meer dan aardig vindt?
En ik ga dat echt niet vragen hoor. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Kom op zeg! Ben ik nu zo raar dat ik dat niet vraag?
Hoelang duurde het voordat hij naar je toe kwam ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
Jij bent complex? waarom?quote:
nee zou ik ook niet doen, gewoon vragen of ie een keer na t werk wat mee gaat drinken is beterquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |