Heb je gelijk in, maar haar antwoord vraagt natuurlijk om een reactiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pro-actief is: gaan we vanavond of morgenavond wat drinken? Met de vraag die je nu stelt geef je haar te gemakkelijk de gelegenheid om je af te poeieren.
Och meid toch, zo te horen heb jij een massage nodig bij kaarslicht en wierook. Is half 9 goed?quote:
wierook stinktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar haar antwoord vraagt natuurlijk om een reactie
[..]
Och meid toch, zo te horen heb jij een massage nodig bij kaarslicht en wierook. Is half 9 goed?
Spannende verhalen.. waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij heb ik net de spannende verhalen gemist
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca is net terug van de bioscoop
Ik vond He's just not that into you eigenlijk helemaal niet zo'n super leuke geweldige film.
Door sommigen wel volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Werd dat dan bestempeld als een goede film?
Het begin was wel leuk, maar werd teniet gedaan door het mierzoete eindequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca is net terug van de bioscoop
Ik vond He's just not that into you eigenlijk helemaal niet zo'n super leuke geweldige film.
Hmm okequote:
Zo mierzoet vond ik het einde eigenlijk niet. Liep meer de bioscoop uit met het gevoel van, okee. Dit koste mij geld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het begin was wel leuk, maar werd teniet gedaan door het mierzoete einde
Aah, hij is wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm oke
Heb hem nog wel op de computer staan, misschien dat ik hem ooit nog ga kijken.
quote:
dat lijkt me ook veel beter,niks drama gewoon een leuke comediequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik wil een "Night at the musuem 2" wel zien
quote:
Ik heb die man een keer op tv gezien en me kapot zitten ergeren, dan ga ik toch niet naar een film kijken die door zo iemand geïnspireerd is?quote:
Heb op pc staan heb nog niet gekeken wel boek gelezen die was wel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
Iemand Angels & Demons al gezien, of is die nog niet in de bios?
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ik ben oppervlakkig genoeg om op basis van de titel te bepalen dat het een vreselijke, mierzoete vrouwenfilm is. En als ik op filmgebied ergens niet van hou...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb die man een keer op tv gezien en me kapot zitten ergeren, dan ga ik toch niet naar een film kijken die door zo iemand geïnspireerd is?
Nee, dat is het niet. Het is meer een irritante film waarbij je de neiging krijgt om iedere vrouw een schop onder haar reet te geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ik ben oppervlakkig genoeg om op basis van de titel te bepalen dat het een vreselijke, mierzoete vrouwenfilm is. En als ik op filmgebied ergens niet van hou...
Ik ga misschien morgen, maar hij moet blijkbaar tegenvallen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
Iemand Angels & Demons al gezien, of is die nog niet in de bios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |