Je mag het antwoord anders ook wel aan mij PM'en hoor, dat is misschien nog iets makkelijker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Wouter1989 het volgende:
Ik ga morgen trouwens op vakantie, dus verificatie van antwoorden op mijn vraag laat ik aan jullie over. Met google moet dat geen probleem zijn.
Helaas, dat is niet juist.quote:
Nee, helaas, ook niet. Tha_Erik was overigens ook juist toen hij zei dat het niet uit "van oude mensen, de dingen die voorbij gaan" komt.quote:
O ja?quote:
quote:Wanneer een vraag juist is beantwoord gaat de beurt om een nieuwe vraag te stellen over op degene die het antwoord heeft geraden. Als hij/zij geen tijd heeft om een nieuwe vraag te bedenken, of er gewoon geen zin in heeft, mag een andere user deze taak van hem/haar overnemen.
1dquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:06 schreef Frollo het volgende:
Koppel de hond aan het kinderboek. Geef je antwoord in de vorm '1a, 2b, 3c' enzovoort. Onvolledige antwoorden tellen niet mee en het punt gaat naar de eerste die ze allemaal goed heeft. Succes!
1. Moor
2. Takkie
3. Timmy
4. Wiebelstaartje
5. Joppie
6. Snuf
7. Jack
8. Buster
a. De Vijf (serie)
b. De scheepsjongens van Bontekoe
c. De vijf detectives (serie)
d. Kruimeltje
e. Jip en Janneke (serie)
f. Snuf de hond (serie)
g. Het kleine huis op de prairie
h. Pinkeltje (serie)
David Hockney heeft inderdaad ook collages gemaakt. Welke bedoel jij met 'die beroemde'?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Die van die beroemde collage, dat was een Engelsman volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef Lienekien het volgende:
David Hockney heeft inderdaad ook collages gemaakt. Welke bedoel jij met 'die beroemde'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |