Het lijkt me dat je met dansel wel iets te pakken hebt wat erin zit, voor de rest is het kleurgebruik voor Pollock's doen vrij vrolijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:21 schreef wyccie het volgende:
Als ik mijn fantasie loslaat op het schilderij zie ik alleen maar dansende Afrikaantjes.
Een nieuwe vraag lijkt me een goed plan. Heb je nog een vraag voor de herkansing?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Zullen we er maar eens een eind aan breien? Ik denk niet dat het goede antwoord nog gaat komen, ondanks al die hints.
Sir Arthur Connan Doyle?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:53 schreef pyl het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit heertje, niet vreemd van enige pomp & circumstance?
Ze lijken een beetje op elkaar, inderdaad. Wel een Brit, uiteraard, en een tijdgenoot.quote:
Hè verdorie, ik hoopte dat hij pittiger zou zijn.quote:
Le Penseur is een vrij bekend beeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, ik dacht dat het een vrij bekend beeld was.
Inderdaad, de afbeelding was van La Porte de l'Enfer, met Dante Aleghieri zelf bovenop.quote:
Retorica?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef NoCigar het volgende:
Een bepaalde activiteit is hier erg somber vanwege het heengaan van een meesterlijke beoefenaar van die activiteit. Het verwijst als eht ware naar zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |