Post dan een clip waarin ze nog geil isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is irrelevant.
Wij zijn het iig eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
Frankrijk![]()
TS faalt episch met zijn argumenten.
Nederlanders die een beeld denken te hebben van de Fransen
Dat dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef behangplakker het volgende:
Het land Frankrijk is mooi![]()
Fransen daarentegen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
Laat ze eerst maar de oorspronkelijk Nederlandstalige gebiedsdelen teruggeven, daarna praten we verder (of niet).
Dat laatste he? Of niet................quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
Laat ze eerst maar de oorspronkelijk Nederlandstalige gebiedsdelen teruggeven, daarna praten we verder (of niet).
Wat doet ze leuk met d'r heupen wiegenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Post dan een clip waarin ze nog geil is![]()
En het stuk Picardië ten noorden van de Somme, bij Amiens, als het even kan.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En het stuk Picardië ten noorden van de Somme, bij Amiens, als het even kan.
Juist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef behangplakker het volgende:
Fransen daarentegen
Kijk, dat begint erop te lijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus, maar dan wel zonder de Franse bevolking
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:33 schreef freddygonzales het volgende:
- Ze staken om het minste geringste;
- etc, etc....
.
Dit. Ben er al een paar keer met plezier heen geweest.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef onlogisch het volgende:
Fransen zijn idd kut volk.
Het land is opzich wel mooi
quote:The Amazing Stroopwafels - "Ik ga naar Frankrijk"
refr.:
Ik ga naar Frankrijk ik kom nooit meer terug
Nog drie minuten dan gaat m'n trein
Dan hoef ik hiero nooit meer te zijn
Want als ik hier blijf houd jij mij aan de lijn
Utrecht Atrecht Kamerijk en Grevelingen
Rijssel Charlois Rozebeke Lotharingen
Deux piece Clochard Pantalon en Maisonnette
Flambard Panhard Crepe Suzette Ford Vedette
Roquefort Pate Kikkerbillen Ganzelever
Petje Snor en dat eeuwige gezever
Frankrijk
Nou weet ik heel goed dat je Frankrijk haat
En daar dus ook nooit op vakantie gaat
Ja zelfs in Brussel (Bruxelles) word jij al vreselijk kwaad
Ikzelf vind Frankrijk ook niet je dat
Maar ja ik ga toch want je moet toch wat
Men eet er stokbrood en men gaat nooit in bad
refr.
Utrecht Atrecht Kamerijk en Grevelingen
Rijssel Charlois Rozebeke Lotharingen
Deux piece Clochard Pantalon en Maisonnette
Flambard Panhard Crepe Suzette Ford Vedette
Roquefort Pate Kikkerbillen Ganzelever
Petje Snor en dat eeuwige gezever
Frankrijk
Ik wil je nooit nooit nooit nooit nooit meer zien
Nou ja een tijd niet, aww volgend jaar misschien
Nu ja, wat minder, zo zeg een dag of tien
refr.
Frankrijk
Mais oui
Mais non...
Dat dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef behangplakker het volgende:
Fransen daarentegen
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:40 schreef BigKahuna het volgende:
Ach, Frankrijk is best leuk. Jammer dat er Fransen wonen.
1. Vlaanderen is een afvallige provincie van NL. Dus opbokken met je gezeur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Bonzai. het volgende:
Nog een nadeel aan Frankrijk:
Nederlanders die met hun campzooi onze wegen komen verkloten om naar Frankrijk te rijden. Rij effe langs Duitsland als het kan
Ongeveer de enige 3 goede dingen uit dat land jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef JackHerrer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Alleen Gigi d'agostino is een baas!
Maakt niet uit, het is wel een baasquote:
Dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef onlogisch het volgende:
Fransen zijn idd kut volk.
Het land is opzich wel mooi
De Fransen kunnen wellicht ook niet tot 10 in het Nederlands tellen. Maar Engels, dat moet toch wel lukken lijkt mequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef JackHerrer het volgende:
Dit is wel het campingvolk verzamel topic geworden zo te zien, met zijn alle met de caravan naar de Nederlandse camping en twee weken lang je eigen meegenomen aardappelen eten. En zeiken dat ze geen Engels kunnen spreken maar zelf niet eens tot 10 in het Frans kunnen tellen.
Klopt niet. Wij (België) gaven de punten ook in het Frans. Walenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef supertaste het volgende:
Frankrijk is kut, vooral de mensen. Met eurovisie songfestival als enige in het frans de scores oplezen, stelletje nerds. Jezus.![]()
Wat dacht je van de EU, met Strasbourg. Ook een behoorlijk kansloos verhaal. Volgens mij hopen ze stiekem dat de rest van de wereld op deze manier ook Frans gaat spreken in plaats van Engelsquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef supertaste het volgende:
Frankrijk is kut, vooral de mensen. Met eurovisie songfestival als enige in het frans de scores oplezen, stelletje nerds. Jezus.![]()
Sommige artiesten daarentegen zijn wel vet.
Fransen komen ook niet massaal met hun sleurhutten onze snelwegen vervuilen en 2 weken lang op de camping zitten. Ze komen hooguit een grammetje of 5 halen en zijn weer weg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:33 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De Fransen kunnen wellicht ook niet tot 10 in het Nederlands tellen. Maar Engels, dat moet toch wel lukken lijkt meIk snap je punt niet echt...
Okay, ik weet dat het moeilijk is om naar het gezicht te kijken voor julliequote:
Ja want dat geldt voor iedereen die het niet heeft op Fransen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef JackHerrer het volgende:
Dit is wel het campingvolk verzamel topic geworden zo te zien, met zijn alle met de caravan naar de Nederlandse camping en twee weken lang je eigen meegenomen aardappelen eten. En zeiken dat ze geen Engels kunnen spreken maar zelf niet eens tot 10 in het Frans kunnen tellen.
Dat moet je juist niet doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef bijdehand het volgende:
Krijg hier soms Fransen aan de kassa, die in het Frans de weg vragen. Ondanks mijn slechte Frans, kan ik dat wel.
Ik doe het ook nooit. Ik zeg alleen dat ik dat kan. Ik ga altijd plat praten tegen ze, en als ze 't niet snappen is het jammerquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen.Zo leren ze het nooit.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga de mensheid niet teleurstellen door Frans te praten!!
Ik ben niet eens Nederlander, dus van heel dat sleurhutgedoe kun je mij al niet betichten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Fransen komen ook niet massaal met hun sleurhutten onze snelwegen vervuilen en 2 weken lang op de camping zitten. Ze komen hooguit een grammetje of 5 halen en zijn weer weg.
TS kan niet zo goed omgaan met culturele verschillen in de wereld? Alsof alles in Nederland zo goed (geregeld) is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:33 schreef freddygonzales het volgende:
Ik heb een soort van discussie met wat vrienden over Frankrijk. Ik vind Frankrijk k*t. Waarom? Welnu om de volgende redenen:
- Die idiote chauvinisten denken nog steeds dat ze wat voorstellen op wereldniveau, omdat dat 400 jaar geleden zo was;
- Daarnaast verkeren ze nog steeds in de foute veronderstelling dat frans een wereldtaal is?? Een wereldtaal? Er zijn maar een handjevol landen waar frans gesproken wordt (stukje canada, noord-afrika), in totaal maar een paar miljoen mensen;
- Ze mogen wel eens leren beter Engels te spreken. Als de Fransen hier komen, verwachten ze dat iedereen maar Frans tegen ze terug praat;
- Ze kunnen niet fatsoenlijk auto's in elkaar schroeven;
- Fransen kunnen niet autorijden;
- Fransen zijn kortaf en nors;
- Fransen zijn arrogant;
- Fransen zijn bureaucratisch;
- Fransen komen hun afspraken niet na;
- etc, etc....
hier mijn onderbouwde reactie :quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:55 schreef Quni het volgende:kut verhaal over fransen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, lekker boeiend. Wat ik veel erger vind is dat Franse en Belgische automobilisten er, veel meer dan Nederlandse, een handje van hebben om zonder in hun spiegels te kijken van baan te veranderen. En slecht vooruitkijken om pas zodra ze vlak op een vrachtwagen zitten nog eens naar de linkerbaan te gaan - waar dan natuurlijk allemaal verkeer zit dat voor ze op de rem moet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef ytram het volgende:
Dat over niet kunnen autorijden klopt wel, tijdens het inhalen hun richtingaanwijzer naar links aan laten staan, soms kilometers lang. En bij een lege rotonde stil gaan staan om te kijken of ze wel echt op kunnen rijden.
butthurt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:55 schreef Quni het volgende:![]()
Quote:
Die idiote chauvinisten denken nog steeds dat ze wat voorstellen op wereldniveau, omdat dat 400 jaar geleden zo was;
- Daarnaast verkeren ze nog steeds in de foute veronderstelling dat frans een wereldtaal is?? Een wereldtaal? Er zijn maar een handjevol landen waar frans gesproken wordt (stukje canada, noord-afrika), in totaal maar een paar miljoen mensen;
- Ze mogen wel eens leren beter Engels te spreken. Als de Fransen hier komen, verwachten ze dat iedereen maar Frans tegen ze terug praat;
- Ze kunnen niet fatsoenlijk auto's in elkaar schroeven;
- Fransen zijn kortaf en nors;
- Fransen zijn arrogant;
- Fransen zijn bureaucratisch;
- Fransen komen hun afspraken niet na;
- etc, etc....
------------------------
Die idiote chauvinisten
Ja ze zijn trots op hun land, het is een mooi land en de taal die ze daar spreken is ook super mooi!
Mensen die daar wonen kleden tenminste goed en sjiek iets wat je over Nederlandse mensen niet kan zeggen! Je moet maar eens in de stad gaan zitten en naar de kleding van de Nederlandse bekijken! Van 18 jaar of tot 80 het is allemaal![]()
Of witte lange sokken aan doen met sandalen
Hahahaha Dat zal je nooit bij de Franse tegenkomen.
- Daarnaast verkeren ze nog steeds in de foute veronderstelling dat frans een wereldtaal is
Ja het is een wereldtaal!
En als mensen uit de wereld een extra taal willen leren is dat meestal Frans.
Je hoort ook vaak acteurs iets in het Frans zeggen in films.
Jaloers?![]()
- Ze mogen wel eens leren beter Engels te spreken.
Mensen die over Frankrijk klagen zijn mensen die geen Frans kunnen praten en jaloers zijn dat ze het kunnen. Sommige landen hebben het gewoon moeilijk om goed Engels te spreken.
Kunnen jullie wel Frans praten...nee....omdat?....te moeilijk? stel sukkels die hier over Franse klagen![]()
Nederlanders moeten wel Engels spreken want de Nederlandse taal stelt NIKS VOOR!
Ja en al die bumperklevers in NL dan? Of kijk ff die programma op tv waar ze autorijders boetes geven.
ja mogen meerdere landen ook doen, goed voorbeeld! Wij Nederlanders klagen op forums toch?
Franse mensen zijn beleefd, rustig, sociaal kunnen goed koken (als je dat niet weet dan heb je nooit franse eten gegeten) netjes en goed gekleed.
Dat kan je over Nederlanders niet zeggen!
Zou een boek kunnen schrijven maar laat ik dat maar niet doen, zonde van mijn tijd!
Mijn klacht:
Nederlanders die hun kinderen in de modder laten renen/springen of luidruchtig hun kinderen laten schreeuwen/rennen in openbare plaatsen/OV en hun alleen maar toejuichen of zelf meedoen!![]()
![]()
![]()
2e Klacht,
Bekende Nederlanders op TV die het publiek en de bevolking laten lachen door te gaan schreeuwen en ranzige grappen maken![]()
![]()
(wat een niveau)
Je post alleen maar in topic over Frankrijk. Le Mekiquote:
Duits een mooie taal laat me niet lachenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je post alleen maar in topic over Frankrijk. Le Meki![]()
Maar jaloers op mensen die Frans spreken gaat net even wat te ver. Duits is veel mooier en krachtiger, en zelfs dat wil ik niet leren omdat je met Engels overal terecht kan en met Frans staan ze je in je gezicht uit te lachen.
Slechte trollquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef Quni het volgende:
[..]
Duits een mooie taal laat me niet lachen![]()
zit geen stukje romantiek erin.
![]()
xxxxxxxxxxxxxxx mensen uit de hele wereld vinden de Franse taal erg mooi en jij vind dat niet , wat een unieke smaak heb je dan^^
geregistreerd op: woensdag 22 april 2009 @ 19:25quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef Quni het volgende:
[..]
En dat zeg jij door 2 woorden te posten![]()
Wat een sneu en dom persoon ben jequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
laatste bezoek: 21 seconden geleden.
aantal posts: 34 (gemiddeld 2 per dag)
90% van je posts in Frankrijk topics![]()
![]()
Je moet geen romantiek in een taal zoeken, maar kracht en macht. Duits dus. Romantiek zoek je maar met je meisje. En nu ga ik niet meer op je regeageren, Pierre.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef Quni het volgende:
[..]
Duits een mooie taal laat me niet lachen![]()
zit geen stukje romantiek erin.
![]()
xxxxxxxxxxxxxxx mensen uit de hele wereld vinden de Franse taal erg mooi en jij vind dat niet , wat een unieke smaak heb je dan^^
THE INTERNETS IS SERIOUS BUSINESSquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:51 schreef Quni het volgende:
[..]
Wat een sneu en dom persoon ben je![]()
Als ik 34 keer heb gepost en heb hier maar 3 keer gepost in de topic Frankrijk dan kan dat toch nooit 90% zijn OOOH MY GOD![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet geen romantiek in een taal zoeken, maar kracht en macht. Duits dus. Romantiek zoek je maar met je meisje. En nu ga ik niet meer op je regeageren, Pierre.
Ze hebben wel gelijkquote:"France has usually been governed by prostitutes", "French are the connecting link between man and the monkey", and my personal favorite:
A dead Frenchman has many good qualities, many things to recommend him; many attractions--even innocencies. Why cannot we have more of these?
Klopt veel mensen gaan naar Frankrijk tijdens de vakantiedagen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nederland exporteert nog meer dan heel Frankrijk. Stel faalhazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |