Nou, hij is voornamelijk bedoeld om mee te nemen naar party's.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja, het gaat er toch niet om dat niemand je ogen kan zien??
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou, hij is voornamelijk bedoeld om mee te nemen naar party's en zonder dat de chickies het zien ik ze kan begluren .
Maargoed, ik was verrast door de kwaliteit. Netjes hoor.
DP. De (B)ee (B)ee gunquote:
Welke longines? Ik verwacht er namelijk ook 1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb zojuist mijn Longines van DP en Tag Heuer Carrera van Taobao opgehaald.
Het bandje van de Longines ziet er wat goedkoop uit maar het klokje zelf is veel beter dan verwacht! Hij loopt goed en alle functies werken; hij ziet er stylish uit! (niet te goed kijken want 311)
De Carrera had ik meer van verwacht en viel me daardoor iets tegen. Maar zeker nog de moeite waard.
Straks/vanavond post ik wat fotootjes.
Tja dan had je een sterkere moeten nemen. Spuit anders ff wat deo of wc-spray en schijn er dan eens doorheenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
Lasertje werkt trouwens wel goed (20mw). Al had ik verwacht dat de beam toch wel iets zichtbaarder was.
Vanavond even kutten met dat ding.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
Lasertje werkt trouwens wel goed (20mw). Al had ik verwacht dat de beam toch wel iets zichtbaarder was.
Zie de Engelse wiki. Ik had je van te voren kunnen vertellen dat die straal enkel zichtbaar is in een stoffige of mistige omgeving. Dus dat wordt inderdaad de deobus gebruikenquote:The laser beam is not in itself visible from the side, but is visible as a result of light scattered by dust particles along the beam path.
Laser kan je niet zelf zien, alleen bij rook. Beter opletten bij natuurkunde hequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Laser kan je niet zelf zien, alleen bij rook. Beter opletten bij natuurkunde he
Uiteindelijk maakt het me weinig uit hoor, zo'n hele sterke laser lijkt me ook wel gevaarlijk. Lijkt me dat deze ook nog best ver komtquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Zie de Engelse wiki. Ik had je van te voren kunnen vertellen dat die straal enkel zichtbaar is in een stoffige of mistige omgeving. Dus dat wordt inderdaad de deobus gebruikenof wachten tot het weer eens mistig is
Waarom kan ik mijn groene laser overdag dan gewoon zien in normale omstandigheden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Laser kan je niet zelf zien, alleen bij rook. Beter opletten bij natuurkunde he
Omdat een groene laser niet te vergelijken is met de rode? Kijk nog maar een keer in die Engelse wiki een paar posts hierbovenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom kan ik mijn groene laser overdag dan gewoon zien in normale omstandigheden?
pics?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
DP. De (B)ee (B)ee gunwas trouwens uit België en niet uit HongKong, daar ben ik te schijtert voor.
Jah, en vaak kun je daar al heel ver mee schijnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het me weinig uit hoor, zo'n hele sterke laser lijkt me ook wel gevaarlijk. Lijkt me dat deze ook nog best ver komt
Dankzij die Pedometer weet ik wel dat mn pakketje 274x is geschud.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef Lolque het volgende:
*Zucht* Zaten 2 brillen niet in mn pakketje.![]()
Ik denk dat de bedoeling was dat ze er later nog ingestopt zouden worden, aangezien de envelop veel te groot was voor 1 bril en 1 ''pedometer''![]()
Heb al een mailtje naar Jack gestuurd, maar vind het zowieso wel klote.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dankzij die Pedometer weet ik wel dat mn pakketje 274x is geschud.
Ik denk dat die van jouw helemaal fantastisch is. Ik had een van de goedkoopste:quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Welke longines? Ik verwacht er namelijk ook 1.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21789
Inderdaad echt Bizar wat die Chinezen allemaal in hun mond stoppen. Sambal bij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:16 schreef JoPiDo het volgende:
sorry voor het grote aantal post achter elkaar, maar wat een ontdekking
zet hem op Nederlands (google-translate) en bekijk de voedsel-afdeling
ze verkopen serieus authentieke hertengewei (met een plaatje, dus niet verkeerd vertaald)
holy moly, de Chinezen keuken... is in China toch anders dan in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |