Ze heeft meerdere zussen. Volgens mij wel een stuk of 6. Allemaal even mooi. Eén van die zussen zat bij een collega in de klas. Ohja, die collega was ook geschoktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Apache4U het volgende:
btw, Yolanthe zit wel op facebook, en ja, Wesley is 1 van haar vriendjes..al een tijdje volgens mij. Haar zus is trouwens ook wel heel erg mooi.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Wow, 10 april al!quote:
Welke van de velen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Apache4U het volgende:
btw, Yolanthe zit wel op facebook, en ja, Wesley is 1 van haar vriendjes..al een tijdje volgens mij. Haar zus is trouwens ook wel heel erg mooi.
12 (half)broertjes/zusjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Apache4U het volgende:
Ik had het over Rebecca in dit geval..wist niet er zo veel waren ;-)
Ja wel een beetje schijnheilig... zend het dan ook niet uit als je het allemaal zo erg vindtquote:
en terecht!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
De verslaggever van Shownieuws staat voor het huis van J&Y en wordt bekogeld met eieren door de buren!
Dat is nog het leukste. Dat ze dachten dat die er niet waren.quote:
Het zou me niks verbazen als er een stel Volendammers zich verzamelen en dat journaille dat dorp uit jaagt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
De verslaggever van Shownieuws staat voor het huis van J&Y en wordt bekogeld met eieren door de buren!
En dan ook nog in de Mercedes van Janquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is nog het leukste. Dat ze dachten dat die er niet waren.
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef BVO het volgende:
Wat een naar kutvolk die Volendammers. Uitsnijden en af laten drijven graag.
Ik heb Shownieuws nu niet op, maar wat mis ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef BVO het volgende:
Wat een naar kutvolk die Volendammers. Uitsnijden en af laten drijven graag.
Die hebben die Yolanthe nooit gemogenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ben het natuurlijk met 1J eens. Weet niet hoe die kerel heet maargoed.
Niet zo netjes van Yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Volgens quote:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Ja maar Yolanthe heeft van haar pa al meer gekregen toen ie omvielquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens quote:
Jan: 6 miljoen
Wesley: 10 miljoen
Misschien moet je het topique even doorlezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |