quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het zo kansloos dat mensen die noch Jan, noch Yolanthe noch Monique kennen in hun Hyves gaan zitten krabbelen.
Vb:
[..]!!!
Oraal bevestigd dusquote:Radio1journaal(ANP) Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft relatie met Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder mondeling bevestigd.
Dus vanavond RTL Boulevard kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beelden Yolanthe zoenend met Wesley Sneijder
laatst ook stond er in een hyves bericht naar een BN'r. "ja doe maar de groetjes van mij aan *insert BN'r"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het zo kansloos dat mensen die noch Jan, noch Yolanthe noch Monique kennen in hun Hyves gaan zitten krabbelen.
Vb:
[..]!!!
Inderdaad.... ik snap dat soort mensen niet, die komen echt wat tekort sociaal gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Vb:
[..]!!!
Nou da's kwaliteit zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
GEPASSIONEERD EN LANG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
,. Heel overtuigende �pixelfoto's idd
.
Hoe dom kun je zijn als je - naar ik aanneem - niet door Nederland uitgekotst wil worden![]()
Oh wacht, Georgina is tafeldamequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zou het ook wel komisch vinden als Jort Kelder vanavond tafelheer is bij DWDD
Boh, wat was ze nat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ook.![]()
Zo'n kleine kutdwerg met zo'n geile temperamentvolle Spaanse.![]()
![]()
Zonder baan noch opleiding, en mét pittig kapsel. Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Er zijn gewoon mensen die in tranen zijn nu dit bekend is, vrouwen van boven de veertig.
Wat moet Yolanthe met Kees.quote:
quote:Geen zorgen over Jan Smitje (Jantje mag niet meer he) want binnenkort heeft Janneman weer een andere BS (Bekende schone) aan zijn paling hangen. Maar eerst ff nog wat neefjes en nichtjes langs want het blijft tenslotte een Vollendammer he
J, W | 15:58 | 19.05.09
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)lanthe___.html?p=1,1
[..]
Tattoo's vanwege een relatie laten zetten is echt de stomste fout die je kunt makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jan kan van die Y in zijn tattoo toch redelijk makkelijk een V laten maken?
Dan verklaart-ie gewoon zijn eeuwige liefde aan Volendam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |