De oorzaak van de breukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Neuh, maar ze wordt werd constant geïnformeerd door voetballiefhebber Jan
die nu dubbel jankt nadat zijn cluppie is vernederdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Neuh, maar ze wordt werd constant geïnformeerd door voetballiefhebber Jan
quote:gepost door: Barça op 5/19/2009 2:18:16 PM
Speciaal voor Jan gezien zijn TEHTOE hierbij een lijst van meisjesnamen met de "y"...,
Yade, Yadira, Yael, Yaella, Yaëlla, Yaellah, Yahli, Yaika, Yaira, Yajinti, Yakima, Yaleesa, Yalisa, Yalou, Yamilana, Yamilla, Yamina, Yana, Yanah, Yanaika, Yaneh, Yanita, Yanna, Yannah, Yannai, Yanne, Yanniek, Yannika, Yannina, Yannique, Yanno, Yanou, Yanouk, Yaquira, Yara, Yarah, Yarara, Yaren, Yarum, Yasemin, Yasimin, Yasmae, Yasmee, Yasmijn, Yasmila, Yasmin, Yasmina, Yasmine, Yavanna, Yaya, Yazmin, Ybeltje, Yda, Yeal, Yeanine, Yeldred, Yelena Yeliz, Yelke, Yendi, Yente, Yentel, Yenthe, Yentl, Yentle, Yera, Yerai, Yerasa, Yeshe, Yessica, Yessie, Yessina, Yesta, Yesyes, Yevée, Yezury Yfke, Yildes, Yin, Yinga, Yinnar, Yiste, Ykara, Yke, Ykje, Ylena, Ylenia, Ylke, Ylona, Ylonka, Ylva, Ymke, Ymkje, Yndiah, Ynje Ynske, Yoanique, Yoeki, Yoerike, Yogita, Yoica, Yoka, Yoko, Yola, Yolanda, Yolande, Yolanthe, Yole, Yoleigh, Yolente, Yolinde, Yoline, Yonah, Yoni Yonice, Yonne, Yootha, Yora, Yoren, Yorieke, Yorinde, Yorna, Yosha, Yoshka, Yoshua, Yosta, Youandi, Yoyitha, Yrida, Yris, Yrsa, Ysanne, Ysilda Ysis, Yteke, Ytje, Yula, Yuna, Yurena, Yurina, Yuta, Yvana, Yvanca, Yvanka, Yveline, Yverne, Yvet, Yvette, Yvie, Yvonne, Yzana
Iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de spannender ogende Wesley Sneijder....Er zijn tuinkabouters die meer indruk maken
Misschien van haar kant, maar niet voor hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Was die relatie tussen Jan en Yolanthe niet gewoon slechts iets voor de publiciteit?
Telegraaf hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET! De Telefgraaf schrijft 'intresse' ??????
Hadden ze al rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd; Wesley -6 door z'n scheiding
quote:Héé Monique !
Ik hoorde het gister al op 't nieuws.
En vandaag dat het definitief was, op de radio.
Ik ben geen fan van Jan ofzo.
Maar toch vind ik dit wel erg sneu!
Als je zag wat Jan allemaal voor haar over had.
Je kon altijd zien dat hij helemaal weg van haar was.
Dan kunnen wij natuurlijk niet weten, of het niet meer wederzijds was ofzo.
Toch, vind ik dat van Yolanthe wel erg sneu;-)
Sterkte in huize Smit !
En groetjes.
Liefs, Christien
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het zo kansloos dat mensen die noch Jan, noch Yolanthe noch Monique kennen in hun Hyves gaan zitten krabbelen.
Vb:
[..]!!!
Oraal bevestigd dusquote:Radio1journaal(ANP) Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft relatie met Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder mondeling bevestigd.
Dus vanavond RTL Boulevard kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beelden Yolanthe zoenend met Wesley Sneijder
laatst ook stond er in een hyves bericht naar een BN'r. "ja doe maar de groetjes van mij aan *insert BN'r"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het zo kansloos dat mensen die noch Jan, noch Yolanthe noch Monique kennen in hun Hyves gaan zitten krabbelen.
Vb:
[..]!!!
Inderdaad.... ik snap dat soort mensen niet, die komen echt wat tekort sociaal gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Vb:
[..]!!!
Nou da's kwaliteit zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
GEPASSIONEERD EN LANG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
,. Heel overtuigende �pixelfoto's idd
.
Hoe dom kun je zijn als je - naar ik aanneem - niet door Nederland uitgekotst wil worden![]()
Oh wacht, Georgina is tafeldamequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zou het ook wel komisch vinden als Jort Kelder vanavond tafelheer is bij DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |