quote:Jan Smit en Yolanthe uit elkaar
Uitgegeven: 19 mei 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 19 mei 2009 12:10
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een punt gezet achter hun relatie. Het bekende Nederlandse koppel was al vanaf begin 2007 samen.
Dat heeft het management van de twee dinsdag tegenover RTL Boulevard bevestigd.
Smit en Cabau van Kasbergen lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet bekendgemaakt.
Wesley Sneijder
Het gerucht gaat dat Cabau van Kasbergen niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in Hilversum en Amsterdam.
RTL meldt dat Smit, Cabau van Kasbergen en hun managers dinsdagmiddag om de tafel gaan zitten om te kijken hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:13 schreef -Willempie- het volgende:
Heeft Jan nou zijn Hyves op prive gezet, wilde net wat achterlijke reacties gaan lezen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:13 schreef -Willempie- het volgende:
Heeft Jan nou zijn Hyves op prive gezet, wilde net wat achterlijke reacties gaan lezen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Geile seksdwerg dat ie daar rondloopt!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hij kan zonder te bukken zo tussen haar benen doorlopen
. Als ie maar een muts opzet dan; anders is z'n haar nat
.
Wordt het zo'n emo cd, boort ie gelijk weer een nieuwe horde fans aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, Jan heeft nu wel weer wat inspiratie voor een nieuwe CD.
quote:De twee namen de beslissing voor de breuk al even geleden, laat manager Aloys Buijs weten. ''Maar ze hebben ervoor gekozen het nog even stil te houden totdat zij alles op een rijtje hadden.''
quote:De brunette zei een maand eerder nog tegen een tijdschrift: ''Natuurlijk wil ik graag trouwen met Jan en hij andersom ook met mij, maar het heeft geen haast. Als hij me morgen vraagt, zeg ik wel ja natuurlijk. Maar over drie jaar ook, ik zit niet te wachten.''
Nope. Dat had je in de media wel meegekregen als dat zo wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Smerige geldwolf is het ook die Yolanthe.
Waren ze getrouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |