28/36 bestaat ook nogquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef kortsluiting87 het volgende:
31/36? Dan ben je echt een bonenstaak. Ik wist helemaal niet dat ze die maten commercieel verkochten.
Valt wel mee ik heb iets van 32/38 (2 meter en 70 kilo)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef kortsluiting87 het volgende:
31/36? Dan ben je echt een bonenstaak. Ik wist helemaal niet dat ze die maten commercieel verkochten.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef capibara het volgende:
Status van me Nudie RR bij 2 jaar en 10 maanden. Zou eigenlijk een nieuwe 'dry' moeten aanschaffen, maar vind het veel te lang duren voor die een beetje mooi is. Aan de andere kant verslijt deze opeens best snel en ik wil hem het liefst zo lang mogelijk in deze staat houden. Een stom dilemma dus. Fotokwaliteit is bere slecht, contrast irl net ff sterker:
De premium nog nooit gezien in het echt, maar de normale Kuyichi broeken zijn wel leuk regelmatig. Gewoon leuk weer eens wat anders, en ze zien er gewoon goed uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag Kuyichi Pure Premium in mijn handen gehad. Op zich wel mooie selvadge jeans. Maar wel erg veel geld vind ik.
http://purepremium.kuyichi.com/
bronquote:Blue Blood maakt jeans stuk goedkoper
AMSTERDM – Het roer gaat om bij het Amsterdamse spijkerbroekenmerk Blue Blood. De productie wordt verplaatst van Tunesië naar China, het hoofdkantoor verhuist van Amsterdam naar New York en veel van de exclusieve jeans van het merk worden een stuk goedkoper.
Dat zegt oprichter Steve te Pas van Blue Blood in De Telegraaf. Het is onderdeel van een groeistrategie die Blue Blood tot een mondiaal merk moeten maken. Daartoe is Te Pas een nieuw bedrijf begonnen met de in de modebranche gepokt en gemazelde fransman Jose Sfez en Martine Mang. Samen hebben ze Blue Blood Global License opgericht.
Dit leidt onder meer tot een verlaging van de prijzen. Een gemiddelde broek kostte zo’n 220 euro en gaat nu zo’n 130 euro kosten. De exclusieve modellen die in Italië en Japan worden gemaakt, blijven overigens gewoon tussen de tweehonderd en vijfhonderd euro kosten. ‘We leven met de crisis in een andere wereld. Daarom moest er wat gebeuren met ons merk. Het kon zo niet langer. Er was gewoon te weinig publiek’, zegt Te Pas in de krant.
Blue Blood heeft vijf winkels in Nederland.
Daarnaast zijn de meeste standaard modellen ook niet echt mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Logische move
Blue Blood's imago word steeds slechter. Kwaliteit is niet om naar huis over te schrijven.
Was bij Tribute in Arnhem. Klopt wel met de post van schatjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Stansfield het volgende:
Goede deal. Waar heb je die gekocht dan voor 45 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |