abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71312905
Gisteren mijn eerste Nudie gekocht . Bootcut Barry, normaal haat ik bootcuts (want die vind ik echt lelijk staan ), maar bij deze zie je het bijna niet. Wel jammer trouwens dat er zoveel winkels zijn die maar één of twee modellen van een merk hebben.

Hij zit overigens heerlijk.
Cool story, Hansel.
pi_71321202
M'n Somet, sorry van de slechte kwaliteit van de foto's:

pi_71325798
Zit die somet niet heel laag of ligt dat aan mij?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_71327186
Ziet er wel low-waist uit ja.
pi_71327334
Ja, de rise is heel erg kort, dus je draagt'm vrij laag.
pi_71359960
Status van me Nudie RR bij 2 jaar en 10 maanden. Zou eigenlijk een nieuwe 'dry' moeten aanschaffen, maar vind het veel te lang duren voor die een beetje mooi is. Aan de andere kant verslijt deze opeens best snel en ik wil hem het liefst zo lang mogelijk in deze staat houden. Een stom dilemma dus. Fotokwaliteit is bere slecht, contrast irl net ff sterker:

Fuck wat gaat het snel!
pi_71502295
Ik zoek een zwarte broek.. slim fit (DUS NIET SKINNY!! ).. kan iemand mij helpen welk merk etc? Kan tot 100,- euro
pi_71525587
Ik heb twee jeans die mij het beste staan, dat zijn een Gstar low boot en een LTB super low 5044, beide in de maat 31/36. De laatse die ik heb zijn nu echt tot op de draad versleten en het lukt me maar niet om een nieuwe jeans te vinden die me hetzelfde staan als deze twee modellen. Super low en bootcut zijn allebei niet in de mode, maar daar heb ik toch enigszins maling aan

Wie weet wat goede low bootcuts zijn en waar zijn deze te krijgen, of beter nog, is er een toko die aan de hand van deze broeken een kopie kan maken van deze modellen?
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_71550427
31/36? Dan ben je echt een bonenstaak. Ik wist helemaal niet dat ze die maten commercieel verkochten.
  maandag 3 augustus 2009 @ 06:47:49 #235
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_71555771
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef kortsluiting87 het volgende:
31/36? Dan ben je echt een bonenstaak. Ik wist helemaal niet dat ze die maten commercieel verkochten.
28/36 bestaat ook nog
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_71634415
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef kortsluiting87 het volgende:
Valt wel mee ik heb iets van 32/38 (2 meter en 70 kilo)
pi_71658478
Als je 2 meter bent hoor je niet 70 kilo te wegen
pi_71789438
Vandaag Kuyichi Pure Premium in mijn handen gehad. Op zich wel mooie selvadge jeans. Maar wel erg veel geld vind ik.

http://purepremium.kuyichi.com/
pi_71795657
Ik heb een Nudies Average Joe Clean Steel gevonden in de prullenbak van een toiletgebouw op de camping waar ik werk... Alleen een pijp was gescheurd en aan de onderkant is de achterkant gescheurd... Oh en hij stinkt naar luiers

Dus nu heb ik een Nudies voor gratiesj. Helaas 29/31 terwijl ik dus heel lang ben

Fotoooo's (nog niet gewassen )

pi_71805220
Nu met werkende link
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef capibara het volgende:
Status van me Nudie RR bij 2 jaar en 10 maanden. Zou eigenlijk een nieuwe 'dry' moeten aanschaffen, maar vind het veel te lang duren voor die een beetje mooi is. Aan de andere kant verslijt deze opeens best snel en ik wil hem het liefst zo lang mogelijk in deze staat houden. Een stom dilemma dus. Fotokwaliteit is bere slecht, contrast irl net ff sterker:

Fuck wat gaat het snel!
pi_71814501
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag Kuyichi Pure Premium in mijn handen gehad. Op zich wel mooie selvadge jeans. Maar wel erg veel geld vind ik.

http://purepremium.kuyichi.com/
De premium nog nooit gezien in het echt, maar de normale Kuyichi broeken zijn wel leuk regelmatig. Gewoon leuk weer eens wat anders, en ze zien er gewoon goed uit
pi_71815641
Vorige week m'n eerste BlueBlood aangeschaft. Was in de aanbieding, en voor 45 euro wilde ik het weleens proberen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71816708
Goede deal. Waar heb je die gekocht dan voor 45 euro?
pi_71985933
501 STF binnen Morgen volgen de foto's
pi_71986090
quote:
Blue Blood maakt jeans stuk goedkoper

AMSTERDM – Het roer gaat om bij het Amsterdamse spijkerbroekenmerk Blue Blood. De productie wordt verplaatst van Tunesië naar China, het hoofdkantoor verhuist van Amsterdam naar New York en veel van de exclusieve jeans van het merk worden een stuk goedkoper.

Dat zegt oprichter Steve te Pas van Blue Blood in De Telegraaf. Het is onderdeel van een groeistrategie die Blue Blood tot een mondiaal merk moeten maken. Daartoe is Te Pas een nieuw bedrijf begonnen met de in de modebranche gepokt en gemazelde fransman Jose Sfez en Martine Mang. Samen hebben ze Blue Blood Global License opgericht.

Dit leidt onder meer tot een verlaging van de prijzen. Een gemiddelde broek kostte zo’n 220 euro en gaat nu zo’n 130 euro kosten. De exclusieve modellen die in Italië en Japan worden gemaakt, blijven overigens gewoon tussen de tweehonderd en vijfhonderd euro kosten. ‘We leven met de crisis in een andere wereld. Daarom moest er wat gebeuren met ons merk. Het kon zo niet langer. Er was gewoon te weinig publiek’, zegt Te Pas in de krant.

Blue Blood heeft vijf winkels in Nederland.
bron
pi_71990924
Ik vind dat erg leuk Sommige mensen zullen gaan klagen dat het minder exclusief wordt nu, maar ik vind het leuk dat ik nu voor een redelijke prijs een blue bloodje kan kopen binnenkort..gewoon voor dezelfde prijs als elk ander merk, nu een mooie Blue Blood
pi_71992893
Logische move

Blue Blood's imago word steeds slechter. Kwaliteit is niet om naar huis over te schrijven.
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
pi_71996028
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Logische move

Blue Blood's imago word steeds slechter. Kwaliteit is niet om naar huis over te schrijven.
Daarnaast zijn de meeste standaard modellen ook niet echt mooi
pi_71999802
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Stansfield het volgende:
Goede deal. Waar heb je die gekocht dan voor 45 euro?
Was bij Tribute in Arnhem. Klopt wel met de post van schatje
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_72008932
Wat zijn je rechten precies wanneer je een broek hebt gekocht waar na anderhalve maand al een gat in zit? Ik had gehoord dat je dan geld terug mag vragen o.i.d.
Let's Rummikub the night away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')