Je ontbijt was toch Optimel-kwark? Dan kan een stukje taart er best bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ook al een stukje taart op he. Maar, salade it will be!
Waarom heb je hem nodig dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef P.F het volgende:
Magnum ..![]()
Waarom is m'n vriendje er niet als ik hem nodig heb!!
Jij bent ook echt een prinsesje hè?quote:
Hmm... XM, dan moet je eigenlijk ook aan de huisarts vertellen dat je bijv. eerst geen avondeten wou nemen en pas na overleg het toch gedaan hebt. Zodat hij/zij weet hoe je tot je beslissingen komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor dat we XM gewoon even met rust laten. Ze gaat vrijdag met de dokter praten en heeft de komende dagen de kans om, zonder dat wij aan haar hoofd zeuren, een eetdagboekje bij te houden.
Met daarin wat ze eet, wanneer, hoe ze zich er bij voelde etc. En ook opschrijven wat je niet eet en waarom.
Hiermee heb je een goede basis om een gesprek aan te gaan met je huisarts. Is misschien ook wel prettig voor jezelf, om het wat meer op een rijtje te hebben. Je kunt het natuurlijk ook gewoon hier doen en al je lijstjes en reacties copy-pasten, maar in een soort van dagboekje ben je misschien nog wel wat eerlijker tegen jezelf.
Ik heb ook een ruim opgezette badkamer, gang en inloopkast met kapstok. Ik heb een zithoek met bank tv en audio instalatie, een bureau en een tweepersoonsbed. En een make up hoek. En een koffiecorner. En een wijnkoelkast. Tevens heb ik uitzicht op een lieflijk parkje gericht op het zonnige westen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een prinsesje hè?Ga je kamer opruimen. Het is er maar één. Niet zeuren
![]()
![]()
Ik weet het, maar deze heeft zo ontiegelijk veel knopjes/programma's dat ik door de bomen het bos niet meer ziequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
O nog even @ Daph uit topic 727 ()
Een wasmachine werkt heel simpel! Op 30 graden zetten, op kort en wasmiddel in het grootste bakje.. En anders staan er ook wel handleidingen online..
'Heb na overal de spoedlijn te bellen een afspraak voor morgen kunnen makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Godsamme waarom zijn die Huisartsen nooit5 aanwezig als ik ze zoek.
Mn eigen is met vakantie en die arts die waarneemt is er morgen pas weer
zoals altijd heeft Tink een heel goed puntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor dat we XM gewoon even met rust laten. Ze gaat vrijdag met de dokter praten en heeft de komende dagen de kans om, zonder dat wij aan haar hoofd zeuren, een eetdagboekje bij te houden.
Met daarin wat ze eet, wanneer, hoe ze zich er bij voelde etc. En ook opschrijven wat je niet eet en waarom.
Hiermee heb je een goede basis om een gesprek aan te gaan met je huisarts. Is misschien ook wel prettig voor jezelf, om het wat meer op een rijtje te hebben. Je kunt het natuurlijk ook gewoon hier doen en al je lijstjes en reacties copy-pasten, maar in een soort van dagboekje ben je misschien nog wel wat eerlijker tegen jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |