Een mysterie, dat moertje. Die spaar ik trouwens ook, maar heb ik beduidend minder.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef Gellius het volgende:
Ik heb evenwel op mijn toetsenbord op het werk nog een moertje liggen, een schitterend moertje, dat ik verleden maart midden op de Zwanewaterstuifduik op Ameland vond. Daar kan ik geen afstand van doen. Het is een nagelnieuw moertje, zonder ook maar een vlekje of een plekje, en toch lag het daar in het duinzand, vlak naast een kolossale paardenkeutel. Niettemoin heeft het moertje ooit ook de binnenkant van een fabriek gezien, een overslagpunt, een groothandel, en waarschijnlijk zelfs het magazijn van een detailhandelaar, voor het op die stuifdijk terechtkwam. Dat moertje mag nog even blijven, hoewel het geen nut heeft, op mijn toetsenbord.
Ja, je leest het goed: een complete auto ingepakt. Dan wil je 's ochtends gaan werken en dan is je auto één grote, witte cocon geworden. Het lijkt wel een science-fiction film!quote:Spinselmot slaat toe Rotterdam - De rupsen van de spinselmot beginnen een plaag te vormen in Rotterdam.
Na al eerder andere delen van Nederland te hebben geteisterd, zijn de spinselmotrupsen nu massaal in de regio Rijnmond opgedoken, meldt RTV Rijnmond.
In de Rotterdamse Spuistraat hebben de beestjes een aantal bomen en een complete auto ingepakt met hun witte net van draden. Volgens deskundigen zijn de rupsen niet gevaarlijk voor mensen en bomen. Auto's moeten wel versheidene keren door de wasstraat.
Oh, komt dat door de spinspelmot! Is die ook verantwoordelijk voor de ingepakte bomen in het Oosterpark, Gellius? Een week geleden zag ik ook weer ingepakte bomen bij de Praxis in Oost.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:33 schreef LXIV het volgende:
Vandaag op de voorpagina van de Telegraaf!:
[..]
Ja, je leest het goed: een complete auto ingepakt. Dan wil je 's ochtends gaan werken en dan is je auto één grote, witte cocon geworden. Het lijkt wel een science-fiction film!
Wel een aanrader, hoor, als je toevallig in de buurt bent.quote:
De spinselmot is de Christo van het insectenrijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, komt dat door de spinspelmot! Is die ook verantwoordelijk voor de ingepakte bomen in het Oosterpark, Gellius? Een week geleden zag ik ook weer ingepakte bomen bij de Praxis in Oost.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, onze poes is gisteravond dan toch overleden.
Op de foto zag het er ook wel leuk uit. ik hou alleen niet van die 'Pijp'-namen.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel een aanrader, hoor, als je toevallig in de buurt bent.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, onze poes is gisteravond dan toch overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |