Mijn gedachte 'Ik hoop dat ze geen Grolsch schenken" staat er niet tussen.quote:Stel, u wordt samen met uw partner uitgenodigd op een feest bij vrienden. U maakt zich net klaar voor het feest. Los van de voorpret, welke gedachten gaan er op zo'n moment door uw hoofd?
Dat het voor mij belangrijk is om een goede indruk te maken.
Of hetgeen we meebrengen (wijn, bonbons, bloemen ...) wel goed is.
Dat ik eigenlijk niet graag naar feesten ga.
Dat ik aantrek wat comfortabel is, omdat het me te bont is om me bezig te houden met kledingregels.
Ach, ja! Ik heb hem helemaal door. Meneer was even sarcastisch. Zo van: 'Ik zeg dit, maar eigenlijk bedoel ik het compleet tegenovergestelde!' Vroeger zag je die nog weleens in de kroeg, zo'n sarcasmelijder. Zo van: 'Zo, jij bent een lekker wijf zeg.' Na de aanranding in Rijswijk, waar een jonge toen door zeven vrouwen met bijna onmenselijk overgewicht tot bloedens toe afgetrokken werd, hoor je die grapjes ook bijna niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat hij ironie bedoelt. Dat is wat ik denk. Ironie is nog een tijdje een postmodern subcultuurtje geweest toen ik net studeerde. Vooral wat later op de middag zag je er wel eens eentje bleek en afgetrokken door de UB schuifelen, zo'n ironicus.
Mijn reden 'Ik heb een te lange voorhuid' staat er niet tussen.quote:6.
Waarom, denkt u, hebt u tot op heden de juiste partner nog niet gevonden?
Ik stel hoge eisen aan mijn toekomstige partner.
Ik was er gewoon nog niet aan toe.
Ik ben te verlegen of te geremd.
Blijkbaar had ik te weinig tijd of gelegenheid om diepere contacten aan te knopen.
Ik heb me in het verleden, om welke reden dan ook, te veel afgesloten.
Volgens mij post je dit alleen maar omdat je hoopt dat G., of ik daar dan een flauw grapje over maakt. Nou, ik bijt niet hoor. Zoek het maar lekker uit. Je hebt hersens genoeg in je kop om een meerkeuzevragenlijstje af te werken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Mainport het volgende:
Kunnen jullie mij even helpen? Ik maak de persoonlijkheidstest van PARSHIP.nl, maar bij sommige vragen kom ik er niet helemaal uit.
[..]
Mijn gedachte 'Ik hoop dat ze geen Grolsch schenken" staat er niet tussen.
Dan moet je niet naar parship.nl, dan moet je naar een uroloog.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Mainport het volgende:
[..]
Mijn reden 'Ik heb een te lange voorhuid' staat er niet tussen.
Ik dacht ...een garpje...overdrijving dacht ik...ik...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef broer het volgende:
[..]
En nu bekend is geworden dat Adam Curry en Patricia Paay gaan scheiden zul je de komende nacht wel helemáál slecht slapen...
Met drank is het per definitie gezellig, dus 1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef JAM het volgende:
Drinkt u alcohol?
1.Ja, bij de maaltijden, als het gezellig is, om te ontspannen.
2.Soms.
3.Nee,
,
.
Bij deze reageer ik op jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:42 schreef Z het volgende:
Bent u ook zo benieuwd wie er op wie gaat reageren?
Iedereen wordt op een gegeven moment burgerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:45 schreef Gellius het volgende:
Ik krijg al tijden geen morrende of honende reacties meer op mijn intens doorleefde burgerlijkheid.
Met zodiakk en Jimmy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |