Halloweenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Een onheilspellend filmpje! http://www.ad.nl/video/3243331/Is_het_een_plaag.html
Daar heb ik in films ook altijd zo'n grafhekel aan. En niet alleen met bliksem maar ook in zogenaamd spannende films waar het licht niet meer goed werkt en zo opdringerig knippert dat zelfs een normaal mens er epileptische aanvallen van krijgt. Ik zap dan principieel naar een andere zender... dat zal ze leren!!! (van rtl 5 naar rtl 8 of zo)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef NoCigar het volgende:
Het was net een slechte film waar buiten een hele tijd constant geflitst wordt om bliksems na te doen, in plaats van een enkel bliksempje zoals bij normale mensen.
Ik google op "aap met lange vingers en grote ogen die in boom leeft" maar vind niets!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef Frollo het volgende:
wtf voor aap is dat?
Volgens mij heeft ie er zelfs twééquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef Z het volgende:
Witkop-aap.
Ah, ik dacht al dat ik in een soort coma was geweest vannacht, omdat ik er niets van heb meegekregen, maar er was in Nijmegen dus gewoon weinig aan de hand. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Frollo het volgende:
Tussen 5:00 en 5:15 heb ik wel even wat gerommel gehoord, maar elders was het dus erger, begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |