*Liga'squote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Convergence het volgende:
Mensen die zelfgemaakte boterhammetjes meenemen naar het werk
TS is 21 en heeft normaal nooit geld op zak, ben een pinnerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef OldJeller het volgende:
Je portemonnee "vullen" om wat lekkers uit een snoepautomaat te kunnen kopen.
TS, ben je 10 jaar? Dat is gewoon kleingeld.
Beursquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:54 schreef Serellyn het volgende:
portomonnee ( hoe schrijf je dat kutwoord)
die is zooo gayquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:02 schreef leetzors het volgende:
TS faalt, en er is altijd nog Leen, van lenen.nl!
Idd, ik haal gewoon elke dag 2 broodjes kroket en een kom soep in de kantinequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Convergence het volgende:
Mensen die zelfgemaakte boterhammetjes meenemen naar het werk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:02 schreef Serellyn het volgende:
[..]
TS is 21 en heeft normaal nooit geld op zak, ben een pinner
TS heeft geen rijbewijs, laat staan auto. Al zou ik de dikke kont van mn moeder wel eens aan de andere kant van de wereld willen parkeren. Met moeder eraan vast natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je moet altijd iets van kleingeld bij je hebben. Parkeergeld, even een automaat gebruiken, iets kleins snel kopen, etc.
parkeren kan alleen met plasticquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je moet altijd iets van kleingeld bij je hebben. Parkeergeld, even een automaat gebruiken, iets kleins snel kopen, etc.
In jouw geval moet je gewoon te allen tijde door je moeder gesmeerd brood bij je hebben, in je lunchtrommeltje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:13 schreef Serellyn het volgende:
[..]
TS heeft geen rijbewijs, laat staan auto. Al zou ik de dikke kont van mn moeder wel eens aan de andere kant van de wereld willen parkeren. Met moeder eraan vast natuurlijk
Nee, er zijn meer plekken waar je contant kan of zelfs moet betalen, dan plekken waar je enkel met plastic kan betalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
parkeren kan alleen met plasticbehalve in garages waar muntgeld nog wel kan maar ook daar kun je chippen
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
JAWEL, HET MOET!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.
Parkeren kan hier niet eens met muntgeld, automaten zijn met chip en als ik snel iets kleins wil kopen pin ik gewoon. De enige keren dat ik contact geld bij me heb is als ik naar de shop ga (sinds banken geen coffeeshops meer willen als klant, eerder kon je ook gewoon pinnen) of als ik uitga.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:26 schreef Rasher het volgende:
Onterechte klacht.
Echte mannen hebben altijd geld op zak, zowel klein- als briefgeld.
Stotter je in het echt ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef flowerfaeces het volgende:
vraag aan de DNB of ze ff geld voor je bijdrukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |