Sinds wanneer is het niet de normaalste zaak om een vriendin te hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:27 schreef Desunoto het volgende:
Niet zo verkapt "kijk ik heb een vriendin!" topic.
Ach, jaloers dat hij de gehele tijd moet rukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:29 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het niet de normaalste zaak om een vriendin te hebben?
Je maakt nogal een trieste vertoning met deze implicatie![]()
@rest
Handkarren raak je ook een keer beu, heb er al 7 dagen niet gezien(!)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:27 schreef Biogarde het volgende:
Handkarren! Eerst even op je handen gaan zitten tot ze slapen
gewoon haar droogneuken als ze aan het leren is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Klacht: Vriendin heeft examens en daardoor heeft ze geen tijd voor mij.
Ze heeft toch vrij met hemelvaartsdag etc, één dag kan ze toch wel missen uit der planning?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Maar al te graag.
Ik word er kapot chagoreinig van.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef zovty het volgende:
Hey, wat gek. Voor mij heeft ze wel alle tijd?
Mega grap van de dag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb ook examens. In de afgelopen week ben ik 5 dagen bij mijn vriendin geweest.
De andere 2 bij die van jou.
Dat gaat niet lukken. Ik heb havo gedaan en zij doet vwo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef ManianMan het volgende:
Ga haar helpen zodat ze wel tijd over heeft
Ha-haquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
wehehe. TS denkt dat hij een vriendin heeft.
Zelfde probleem, terechte klacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Ik heb havo gedaan en zij doet vwo.
Ze is slimmer dan ik
Zit je op basis of zo? Omdat je maar 2 examens hebtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze jongen heeft morgen zijn laatste examen en ligt lekker op het strand te luieren terwijl jullie aan het 'leren' zijn.
Nope, examenjaar. Ik doe een ander diploma (de International Baccalaureate). Ik heb de meeste examens al in de vorige 2 weken gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zit je op basis of zo? Omdat je maar 2 examens hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |