Dat dus. Bovendien worden we elk jaar gelinked met deze gast.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En waarom zou ie Barcelona verlaten.

Hehequote:“It is not realistic for Dzeko who is a leading player in Germany and due to perform in the Champions League to opt for an average club like Manchester City. Arsenal is the other case. We will discuss their offer seriously” Red¸epagić said while in Germany.

Kut FOK.
 Kut FOK.

Denk het niet, hij is misschien goed voor een club als Hull.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:48 schreef Rejected het volgende:
We gaan nog heel veel plezier beleven aan Vermaelen(positieve manier).

In principe ben ik het met je eens, maar ik twijfel omdat het Wenger is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
13 miljoen
Het transferbudget is verre van hoog en dan is het dus noodzaak om het geld verantwoord te besteden. En dan is Wenger bereid om 13 miljoen neer te tellen voor zo'n matige verdediger. Echt hoe verzin je het.
Achterlijke gladiool.

Jaaa, held is het hè.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:59 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk dat Thomas het wel aan kan eerlijk gezegd, maargoed, we zullen het wel zien volgend jaar.

Hij is op weg terug.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:39 schreef mcyodogg het volgende:
Gaan we die andere Tomas ooit nog eens zien spelen trouwens?
 Hopelijk is hij net zo goed als voorheen...
 Hopelijk is hij net zo goed als voorheen...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |