quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef DoctorB het volgende:
Danny heeft altijd gelijk. Daar hoef je geen topic over te openen...
Danny heeft al aangegeven geen reden te zien om voor TBO2 geen platform aan te bieden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef Marrije het volgende:
Staat er in het contract tussen Enjoy Media en Fok! dat Fok! ook contentpartner moet zijn van de bunker II?
Misschien kiezen B&B wel liever een ander platform, kan ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Danny heeft al aangegeven geen reden te zien om voor TBO2 geen platform aan te bieden.
Eén klap kan soms meer goed doen dan 1000 uur therapie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
Welke dan? Behalve het platform (een druk bezochte site met een geolied Forum), de vele geregistreerde users biedt FOK! ook tientallen vrijwilligers die TBO mede een succes maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien kiezen B&B wel liever een ander platform, kan ook.
Welke muppet ben jij dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Bart een Muppet in legeroutfit ... is Danny dan Statler and Waldorf in één lichaam?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Welke dan? Behalve het platform (een druk bezochte site met een geolied Forum), de vele geregistreerde users biedt FOK! ook tientallen vrijwilligers die TBO mede een succes maken.
GeenStijl? Die gaat tv doen en heeft geen forum
GP, VOL, NL?
VKmag? heeft ook geen forum.
Noem je me nu een vet varken?quote:
quote:
sorry, ik zag dit topic, las het en wilde echt serieus reageren, maar ik zag je opeens in dat legerkloffie heel booskijkerig uit je neus puffen. Dus nvmquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
Burnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry, ik zag dit topic, las het en wilde echt serieus reageren, maar ik zag je opeens in dat legerkloffie heel booskijkerig uit je neus puffen. Dus nvm
[Calvobbes mode on]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |