Slimme marketing, Rabobank maakt een reclame van Mulder in de hoofdrol die de Postbank aanraad, en iederen kots op die kop van Mulder en stapt automatisch over naar de rabobank.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Colnago het volgende:
Ik vind het zo verschrikkelijk dom dat bekende Nederlanders hun naam verbinden aan een product door daar reclame voor te maken.
Zo zie je nu Verbaan en Beenhakker reclame maken voor Ziggo, en zo had je Mulder en zelf Michels die toch niet om geld verlegen zitten zou je denken.
Waarom doen dat soort mensen dat dan, is het om met de kop in beeld te komen?
Ik moest het twee keer lezen, maar toen moest ik lachen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:11 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Slimme marketing, Rabobank maakt een reclame van Mulder in de hoofdrol die de Postbank aanraad, en iederen kots op die kop van Mulder en stapt automatisch over naar de rabobank.
Ze hebben nu een andere, met Maurice "het maakt me niet uit dat er geen bewijzen zijn en zelfs dat er bewijzen zijn tégen mijn mening, maar de klusjesman is wél schuldig" de Hond:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef SaraSidle1990 het volgende:
Wat dacht je van die reclame van natasha froger.
Wat ben ik blij dat ik die de laatste tijd nooit meer zie.
Echt zon domme reclame
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze hebben nu een andere, met Maurice "het maakt me niet uit dat er geen bewijzen zijn en zelfs dat er bewijzen zijn tégen mijn mening, maar de klusjesman is wél schuldig" de Hond:
"Onderzoek wijst uit dat u teveel betaalt voor energie!"
Vuile hond dat je bent, heb je in mijn privegegevens wat betreft energie gesnuffeld? Ik zal je een rechtzaak aan je broek smeren wegens privacyschending.
Uhhh.... geld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Colnago het volgende:
Ik vind het zo verschrikkelijk dom dat bekende Nederlanders hun naam verbinden aan een product door daar reclame voor te maken.
Zo zie je nu Verbaan en Beenhakker reclame maken voor Ziggo, en zo had je Mulder en zelf Michels die toch niet om geld verlegen zitten zou je denken.
Waarom doen dat soort mensen dat dan, is het om met de kop in beeld te komen?
Ik vind um leukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
Of die ene voetballer voor die gehoortoestellenwinkel.
Tenenkrommend.
WTF !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
Tenenkrommend.
'Die ene voetballer'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
Tenenkrommend.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
Tenenkrommend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |