Ach, ik juich de dood van een ander zelden toe. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef VatosLoco het volgende:
TS is blijkbaar alleen fan van deze onbekende rappert
En als finishing touch doodgaan om extra van het geld te profiteren zeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wed dat hij zich expres neer heeft laten knallen om meer platen te verkopen
Ik zou zeggen, op een topic in BNW: Dolla conspiracy theoryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ja. Zo van "Eh swa, schiet in m'n been, jwz"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Zo van "Eh swa, schiet in m'n been, jwz"
En die ander heeft natuurlijk nooit op school gezeten, dus weet niet wat een been is. "Plof", zo in z'n hart.
Blanke zangers hoeven misschien niet zo nodig te patsen met hun meuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef VatosLoco het volgende:
Zal zeker ook wel in MTV's cribs te zien zijn geweest zoals al die rapperts die niemand kent, valt me trouwens op dat dat altijd alleen negerts zijn in MTV cribs, blanke zangers verdienen geen miljoenen na 1 plaat te hebben uitgebracht zeker
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
Nu is hij een Zimbabwean Dolla, NIKS MEER WAARD! WHEHEHEH![]()
![]()
50 cent is zijn halfbroer in ieder geval.quote:
Hij kan het niet meer navertellen iigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is die gozert blank ? Kleurspoeling gehad ?
Ik denk dat hij meer geld verdiende met rapmuziek en tevens succesvoller in real life was dan een een of andere graad halen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef Florian_ het volgende:
Zo jammer altijd he.
Hij had nu gewoon kunnen studeren aan Oxford University Medical School, maar nee. Hij wilde rapper worden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Zo van "Eh swa, schiet in m'n been, jwz"
En die ander heeft natuurlijk nooit op school gezeten, dus weet niet wat een been is. "Plof", zo in z'n hart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |