quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef Kelly_vietnam het volgende:
ach ik rook gewoon overal op het station ga echt niet op zo'n rookplekje staan hoor kunnen ze bij mij vergeten
Iedereen die zich niet braaf aan alle achterlijke overdreven verboden houdt en wel eens illigaal een sigaretje rookt is direct een Tokkie volgens hem.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef Kelly_vietnam het volgende:
ach ik rook gewoon overal op het station ga echt niet op zo'n rookplekje staan hoor kunnen ze bij mij vergeten
Ben ik het mee eens, is het zo moeilijk om rekening te houden met andere mensen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iedereen die zich niet braaf aan alle achterlijke overdreven verboden houdt en wel eens illigaal een sigaretje rookt is direct een Tokkie volgens hem.
Ik vind het rookbeleid gewoon onzinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:04 schreef IJzerzaag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fatsoen moet je doen! toch?
wat is dat voor een jonge Fergie daar in het middenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:07 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Ik vind het rookbeleid gewoon onzin
niet roken in restaurants oke kan ik nog inkomen
maar niet in cafe's??? 80% van de nederlanders in een cafe roken
dus dan gaat die 20% maar lekker in een restaurant zitten ofzo!!
Of ze maken rokers en niet-rokers cafe's
Alle cafe's gaan bijna failliet omdat niemand er meer mag roken
Het is dus gewoon onzin!! En dat is gewoon mijn mening
kan je wel van die onnozele foto's gaan plaatsen maar de rokers zijn in de meerderheidquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
kan je wel van die onnozele foto's gaan plaatsen maar de rokers zijn in de meerderheid
dus waarom houden de niet rokers dan gewoon even geen rekening met ons?
Als je rook vervelend vind blijf je toch lekker thuis!
Want de meerderheid in nederland rookt dus de niet rokers zijn even minder dan ons
en sinds vorige week mag je weer roken in kleine cafe's
dus er komt een dag dat wij winnen en er gewoon weer gerookt mag worden in cafe's
Godverdomme wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
kan je wel van die onnozele foto's gaan plaatsen maar de rokers zijn in de meerderheid
Want de meerderheid in nederland rookt dus de niet rokers zijn even minder dan ons
dus er komt een dag dat wij winnen en er gewoon weer gerookt mag worden in cafe's
Ben je echt zo dom? of ben je gewoon aan het trollen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
En dit is onderbouwd met jouw ogen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:07 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Ik vind het rookbeleid gewoon onzin
niet roken in restaurants oke kan ik nog inkomen
maar niet in cafe's??? 80% van de nederlanders in een cafe roken
dus dan gaat die 20% maar lekker in een restaurant zitten ofzo!!
Of ze maken rokers en niet-rokers cafe's
Alle cafe's gaan bijna failliet omdat niemand er meer mag roken
Het is dus gewoon onzin!! En dat is gewoon mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |