Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
mijn vangst voor vandaag, binnen 5 min ving ik deze en deze Ik heb ook nog deze en deze dit zijn eigen broedsels, Het wolken ei ga ik freezen denk ik en de rode band die mag groot worden, als het dan met een beetje geluk een vrouwtje is kan ik ook daarmee fokken.. Verder heb ik nog deze hatchlings , van de laatste heb ik ook weer een setje nu.
Wow, goede vangsten hoor, al die kippen, papieren, dino's en nu zelfs zilver Ik grijp er telkens net naast
[ Bericht 50% gewijzigd door TARAraboemdijee op 23-05-2009 14:41:32 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik denk dat ik nog een paar dagen niets kan.. zo te zien komen mijn eitjes eerder uit dan dat mijn hatchlins op gaan groeien....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Ik had alleen erg weinig tijd deze week (iets met een nieuw neefje erbij en een dagje oogarts omdat m'n netvlies een scheurtje had) dus het eerste eitje gaat het niet op tijd redden om te hatchen denk ik, te weinig clicks en views
Jojogirl, zet hem anders even in de ER(zie linkje in OP), dan red het eitje het vast wel..