Dude het is hier geen hatchery dus even rustig met die spam! je zit toch niet te multieen? das LAMEquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Dude, ten eerste zijn freecell en ik dit topic begonnen dus ik spam lekker wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dude het is hier geen hatchery dus even rustig met die spam! je zit toch niet te multieen? das LAME
Nadat een topic vol is openen we weer een nieuw deel. We zijn immers al in deel IV. En inderdaad, iedereen laat zijn nieuwe aanwinsten hier zien en vraagt om clicks en views. Dat kan en mag hier ook gewoon. De groep is niet zo heel groot en we ruilen ook met elkander. Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef cablegunmaster het volgende:
als iedereen het hier spamt dan is dit topic zo vol
Ow, die is lievquote:
jah!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef cablegunmaster het volgende:
als iedereen het hier spamt dan is dit topic zo vol
ik heb wel een paper voor jequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef teigan het volgende:
Ik moet ook nog een half dagje ofzo wachten, en dan weer eens kijken en hopen dat ik ook eindelijk eens wat speciale eitjes op de kop kan tikken...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:19 schreef innepin het volgende:
En zo zit je op werk "AhhhH!!!!" te roepen:
[ link | afbeelding ]Beetje spuitelf zo na al jullie kippies, maar toch
lijkt mij tof!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |