Ja want daardoor komt hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:49 schreef djayzz het volgende:
Het blijkt dat ze dat niet kan, anders had ze zich nu niet kut gevoeld
Yepquote:
Waarschijnlijk niet.... maar ja, moet toch wat onzinnigs zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef djayzz het volgende:
Waarschijnlijk niet.... maar ja, moet toch wat onzinnigs zeggen.
niet voor iedereen.quote:
Dat is goed.quote:
You bastard!quote:
Om jou te laten komen bedoel je?quote:
quote:
was mij nog niet opgevallen vandaag...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
van die onderwater kutopmerkingen over en weer..
All is fair in love and war.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Het valt me echt op dat dit de enige reeks is waarin er zoveel onderlinge haat en nijd is, van die onderwater kutopmerkingen over en weer..
Hmm, ik rel zelf nooit iemandquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Het valt me echt op dat dit de enige reeks is waarin er zoveel onderlinge haat en nijd is, van die onderwater kutopmerkingen over en weer..
Nee dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, vind het hier echt een beetje overtrokken soms. Alsof er 1 soort van vijver is en iedereen eromheen staat te matten om te mogen vissenquote:
Zijn niet allemaal kutopmerkingen hoor, is maar net hoe jij ze leestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk niet, maar er zitten er zeker een aantal tussenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn niet allemaal kutopmerkingen hoor, is maar net hoe jij ze leest
ik lees het hier ook regelmatig hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vind het hier echt een beetje overtrokken soms. Alsof er 1 soort van vijver is en iedereen eromheen staat te matten om te mogen vissen.
Ja, klopt. Ook wanneer er een newbie is enzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vind het hier echt een beetje overtrokken soms. Alsof er 1 soort van vijver is en iedereen eromheen staat te matten om te mogen vissen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk niet, maar er zitten er zeker een aantal tussen.
Daar ga ik dus niet op klikkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
Die vrouwen verzinnen wat zeg
http://decentcommunity.or(...)jackhammer-as-dildo/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |