Sommige hebben juist veel plz omdat ze vrijgezel zijnquote:
Onzin. Ik ken zat mensen die juist hun relatie uitmaken om een tijdje gewoon lekker vrijgezel te zijn en de beest uit te hangenquote:
Ik heb wel veel plezier dankzij het vrijgezel zijnquote:
tijdelijk wel, maar niet met de intentie nooit meer iets met iemand te beginnen toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken zat mensen die juist hun relatie uitmaken om een tijdje gewoon lekker vrijgezel te zijn en de beest uit te hangen
Het was een heel bewuste en goede keuze.quote:
En die zijn ondertussen niet stiekem alsnog opzoek naar de waren?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken zat mensen die juist hun relatie uitmaken om een tijdje gewoon lekker vrijgezel te zijn en de beest uit te hangen
Onzin. Ik ken zat mensen die juist niets liever willen dan een relatie, omdat ze al een tijdje niet zo lekker vrijgezel zijn en niet de beest uithangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dat is weer een ander verhaal, imoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:31 schreef rival het volgende:
maar denk dat je best gelijk kan hebben, als we "the one" vinden, laten we die niet schieten omdat we vrijgezel willen blijven gok ik...
Niet mee eens, af en toe vind ik het best lekker om vrijgezel te zijn en even mijn eigen ding te kunnen doenquote:
en als ik dat uiterste in de stelling plaats, dan is niemand single voor zijn plezier! (zwart/wit genomen dus)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is weer een ander verhaal, imo
Nee, dat is voor mij waar het op neer komt. Dat we eigenlijk allemaal alsnog heel hard op zoek zijn naar de ware. Maar dat we niet durven of kunnen. Maar niet dat we niet willen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is weer een ander verhaal, imo
Ik wel inderdaad. Ik ben 't ook niet met de stelling eens. Maar kan 'm wel van de andere kant bekijken.quote:
Precies, waarom zou je vrijgezel willen zijn als er iemand rond loopt die jou alles kan geven wat je wil ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mij waar het op neer komt. Dat we eigenlijk allemaal alsnog heel hard op zoek zijn naar de ware. Maar dat we niet durven of kunnen. Maar niet dat we niet willen.
Ik stel dan ook niet dat dat geldt voor alle mensenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken zat mensen die juist niets liever willen dan een relatie, omdat ze al een tijdje niet zo lekker vrijgezel zijn en niet de beest uithangen.
Omdat je zelf misschien op dat moment niet in de juiste state of mind bent?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je vrijgezel willen zijn als er iemand rond loopt die jou alles kan geven wat je wil ?
Als je alleen niet gelukkig bent, dan zul je dat, in the end, ook niet in een relatie zijn. Dus single zijn moet wel een plezier zijn, als je het mij vraagt..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef rival het volgende:
en als ik dat uiterste in de stelling plaats, dan is niemand single voor zijn plezier! (zwart/wit genomen dus)
(ik ben al met mezelf in discussie geweest voor ik post)
Maar dat betekent nog niet dat vrijgezel zijn geen plezier oid is?!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
Nee, dat is voor mij waar het op neer komt. Dat we eigenlijk allemaal alsnog heel hard op zoek zijn naar de ware. Maar dat we niet durven of kunnen. Maar niet dat we niet willen.
Bull, dan is het niet de juiste persoon. Of je staat er gewoon niet voor open dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat je zelf misschien op dat moment niet in de juiste state of mind bent?
Daar ga je dan net de mist in, want ik zoek niet heel hard.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Alsof zo iemand bestaatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je vrijgezel willen zijn als er iemand rond loopt die jou alles kan geven wat je wil ?
In zekere zin wel dat we het liever anders zouden zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je alleen niet gelukkig bent, dan zul je dat, in the end, ook niet in een relatie zijn. Dus single zijn moet wel een plezier zijn, als je het mij vraagt..
[..]
Maar dat betekent nog niet dat vrijgezel zijn geen plezier oid is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |