Me and my big mouth.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Jij was degene die mij vertelde dat ik ook de makkelijke in moest blijven koppen
Olga?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef rival het volgende:
Jongens hou op over dictatoren ik krijg flashbacks van Mevr Commandeur!
Ook een punt. dus de onderzoekers gingen er gewoon vanuit, meer hongergevoel = meer eten = dikker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe langer je wakker bent hoe meer tijd je hebt om honger te krijgen. Als jij 8 uur slaapt, eet je ook sowieso 8 uur niet.
Dan heb ik het verhaal goed begrepenquote:
Ik denk niet dat iemand haar voornaam wist, zo wilde ze aangesproken wordenquote:
Heb ik ook een paar keer gehad. Daar gaat die quasi nonchalante, coole air die je jezelf hebt aangemeten bij het opstaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zat eens in de trein te flirten met een meid. Beetje kijken, knipoogje enzo.
Toen komt mijn halte dus ik nonchalant opstaan. Knal ik met mn hoofd tegen de bagagebakken (ohja, dubbeldekker). Iedereen in een deuk.
Nothing muchquote:
Zelfs dat is weer een inkoppertje amigo. Opletten hequote:
2 op rij kon ik niet makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs dat is weer een inkoppertje amigo. Opletten he
*kuch inkoppertjes kuch*quote:
Speciaal voor rival, omdat ie dat zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs dat is weer een inkoppertje amigo. Opletten he
Je leeft ook nog! Alles goed?quote:
Kwam jij nou ook overmorgen?quote:
Ik kan zo snel niks verzinnen eigenlijkquote:
Zwaar asociaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef KudFokker het volgende:
Nja eerst even een boek lezen in de lounge kamer, uiteraard met een tosti met chili saus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |