Dus bij deze, ik wil me graag in laten schrijven in uw kliniek Dr. Bogus, kan ik direkt mijn koffertje met boeken inpakken of is er een wachtlijst? Hoeveel tubes tandpasta mag ik meenemen?
Door de jaarwisseling zijn de bouwmaterialen waarschijnlijk net iets te laat gekomen.
Was daarom zo vrij om aan U de eer te laten een nieuw gedeelte te openen.
Om verzekerd te zijn van veel winst in 2000 heb ik Borretje verzocht zich zo spoedig mogelijk naar hier te begeven.
Heb de oproep echter wel geplaatst in de topic: "Uitgehuild".
Dat is dus al meteen mijn eerste zonde van 2000, begint lekker.
Aangezien het heel belangrijk is( voor mijn aandelen ) dat Bor, die depressief maar lief is, dringend naar de Rehab-kliniek komt.
Wilt U hierop toezien, en anders moet U haar, desnoods met geweld, maar ergens anders van het forum wegplukken.
Ik zag dat Dr. Bogus al met zijn bekende weerstands-brekende/schok therapie is gestart, n.l eerst afbreken door vermelding van de dood van Meneer de Uil.
De rest van de BB en FFers zullen hierdoor hopelijk tot bezinning komen, en de kliniek in groten getale bestormen.
Ontkennen helpt immers niet meer.
Lukt dat niet dan zal ( ja het is hard, ik weet het) toch Voo ingeschakeld moeten worden.
Nu ik met een gerust hart mijn aandelen in Uw toch wel goed verzekerde handen heb achtergelaten, ga ik verder met het wel/niet nieuwe millennium feestgedruis.
P.S, vanaf het begin ben ik er vanuit gegaan dat de allerbeste kamer voor MIJ gereserveerd was.
DD met beschuit hoef ik niet, ben gewoon gek.
Tot ziens
groetjes eli. ( els )
p.s. door mijn verhuizing is er dus weer plek op de linkervleugel. Niet een slechte kamer op zich en mét uitzicht op de studio !
Wie heeft nog een sofa om te verzagen voor het houtvuur, die van Hans de psych dan maar ?
Kom in het penthouse-bad en laat onze breinen wegsmelten
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 01 Januari 2000).]
Aangezien ik als enigste een kortslaper schijn te zijn, en dus moederziel alhier op dit forum rond loop te dolen, gelijk een dief in de nacht, voorzie ik dus dat dat in Uw kliniek ook gaat gebeuren ( eng he
).
Zou U daarom niet willen overwegen om in twee groepen te gaan behandelen, te weten 1 dag en 1 nacht-groep.
Ik zou het voor mijzelf niet zo op prijs stellen als U uit therapheutische overwegingen de voorkeur zou geven aan een hardhandigere methode, n.l die van met een hamer zo af en toe op mijn hoofd te slaan, ik verzeker U mijn familie heeft dat allang overwogen, maar ik heb ze kort edoch daadkrachtig,( met praten natuurlijk )van hun voornemen weten af te houden.
Ze laten me nu maar gewoon dolen, echt dat is het beste.
Nou nu dat ook weer geregeld is, kunnen we het mischien nog even hebben over de kamer naast Voyeur, ik voorzie hier geen problemen aangezien hij zelf beweert dat hij van mensen houdt.
Komt daarnaast nog bij dat in het oorspronkelijke BB huis de bewoners het zelfs aandurfde om op 1 kamer te slapen.
Maar ja de scherpe voorwerpen lagen daar allemaal aan kettingen, dat is toch ook bij U het geval?
Voor ik intrek wou ik daar toch nog wel een bevestiging van.
Dus ik zie verder geen enkele reden dat deze kliniek niet een gigantisch succes zou worden, daarom verzoek ik gelijk ook maar even om meer aandelen.
Tijdens het typen van deze brief is er misschien al iemand wakker geworden op dit forum,( wat slapen jullie lang zeg! ), maar helaas, ik heb daarom net besloten, om met mijn Nieuwjaarsronde te beginnen, hoop straks
wat antwoorden van U hier te vinden.
Kom straks nog wel even kijken of mijn aandelen al naar behoren aan het groeien zijn.
groetjes eli.
Ik wil met iemand praten!!!
Jou kippenhok komt eraan, stil maar.
Heren ik ga niet in de Playboy poseren, als jullie dat maar weten.
Trouwens zo'n houtje touwtje kapsel staat mij niet.
Hunter, kan het ook niet helpen dat ik met sigaretten omgekocht wordt.
Maar ik pak ze wel aan.
groetjes eli.
Ik ben speciaal voor jullie naar het enge bos gevlogen om Bor te zoeken en te overtuigen dat zij zich beter weer vrijwillig op kan laten nemen in de Rehab-kliniek.
Tja, dat vliegen was nog een hels karwei, ik heb namelijk een lamme vleugel zoals jullie weten. Vroeger zat ik in de topsport maar door die verrekte (sorry jonge fokbuiskindertjes) vleugel werd ik gedwongen met mijn schitterende carrière te stoppen en startte ik een postkantoortje. Enfin, de rest hebben jullie kunnen volgen op tv.
Maar goed, ik ben dus helemaal naar het enge bos gefladderd en weer terug. Ik ben natuurlijk zelf geen psychiater maar met mijn beperkte postduivenverstand kon ik toch al wel zien dat het niet goed met haar gaat. Ze zat te huilen naar een half volle maan, wilde niet eens de beukennootjes die ik speciaal in een zakje aan mijn snavel mee had genomen, ze was eigenlijk nauwelijks aanspreekbaar. Ik denk dan ook niet dat ze nu al terugkomt.
Om haar toch uit haar isolement te rukken heb ik Ed en Willem Bever opgespoord om een laptop met gsm-internet verbinding te installeren in het enge bos zodat ze, zij het dan op afstand, contact met jullie op kan nemen.
Nou ja, jullie merken vanzelf wel wanneer dat fraaie stukje techniek werkt.
Gegroet, ik vertrek nu snel voordat ik ook verslaafd word.
Gerrit.
P.s: als rasechte Amsterdammer snapt Gerrit de humor van Tara wel, maar Mona was leuker; haar landing op het evenwichtskoord was namelijk hetzelfde als mijn landingen sinds mijn lamme vleugel.
quote:
op 01-01-2000 om 10:19 AM schreef eli het volgende:
Zeer geachte Dr.Bogus.Zou U daarom niet willen overwegen om in twee groepen te gaan behandelen, te weten 1 dag en 1 nacht-groep.
Ik zou het voor mijzelf niet zo op prijs stellen als U uit therapheutische overwegingen de voorkeur zou geven aan een hardhandigere methode, n.l die van met een hamer zo af en toe op mijn hoofd te slaan,
<snip>
Ze laten me nu maar gewoon dolen, echt dat is het beste.
Beste Eli,
Begrijp mij niet verkeerd. Overgaan op geweld is nooit mijn voornemen geweest. Ik kan het simpelweg niet opbrengen om des nachts ook hier te behandelen, dat zou me opbreken. Ik heb zelf ook niet veel slaap nodig, maar ben nu, op nieuwjaarsdag, toch slechts een half uurtje wakker
quote:
Maar ja de scherpe voorwerpen lagen daar allemaal aan kettingen, dat is toch ook bij U het geval?
Voor ik intrek wou ik daar toch nog wel een bevestiging van.
Dus ik zie verder geen enkele reden dat deze kliniek niet een gigantisch succes zou worden, daarom verzoek ik gelijk ook maar even om meer aandelen.
Scherpe voorwerpen worden gedoogd. Ik kan niet voorzien wat er gebeurd eer een der BB bewoners straks weer een scherp voorwerp ziet, en er vervolgens rare dingen mee gaat doen, omdat het het zo lang niet heeft gezien. Dus voor pure gewenning blijven scherpe voorwerpen. Verkeerd gebruik wordt echter bestraft!
Wat de aandelen betreft: het aandeel BBREHAB is sinds haar beursintroductie al twee keer over de kop gegaan! (opening was 20,00 euro, nu staat hij al op 70,35 euro!)
Koop vooral bij, daar het mijn portemonnee ontzettend goed doet!
Dr. Bogus
"What if, what is isn't true?"
quote:
op 01-01-2000 om 03:45 PM schreef Gerrit het volgende:
Dag allemaal,Ik ben speciaal voor jullie naar het enge bos gevlogen om Bor te zoeken en te overtuigen dat zij zich beter weer vrijwillig op kan laten nemen in de Rehab-kliniek.
Maar goed, ik ben dus helemaal naar het enge bos gefladderd en weer terug. Ik ben natuurlijk zelf geen psychiater maar met mijn beperkte postduivenverstand kon ik toch al wel zien dat het niet goed met haar gaat. Ze zat te huilen naar een half volle maan, wilde niet eens de beukennootjes die ik speciaal in een zakje aan mijn snavel mee had genomen, ze was eigenlijk nauwelijks aanspreekbaar. Ik denk dan ook niet dat ze nu al terugkomt.
Beste Gerrit,
Ik stel uw bezorgdheid op prijs. Ze is even uit den grooten menschen wereld, maar iemand als u kunt in uw natuurlijke omgeving toch een oogje in het zeil houden.
Het doet me pijn om te lezen dat Bor het moeilijk heeft, maar ik weet zeker dat dit de beste remedie is om met het verlies om te gaan.
Het is tevens begrijpelijk dat ze nu nog niet terug wil komen. Time heals all wounds, of zoals een wijs iemand genaamd Ruud ooit sprak: tijd is je beste vriend, weejewel, govedikkie!
quote:
Gegroet, ik vertrek nu snel voordat ik ook verslaafd word.
Verstandig besluit Gerrit. De hel waarin wij allen proberen staande te blijven, is een eenzame hel, een waar niemand in verzeild wil raken. De mensen die hier zitten echter, kunnen alleen nog maar hogerop komen, omdat dit het laagste is.
Bedankt Gerrit voor de informatie.
Al waarschuw ik wel: Bor mag nog even buiten blijven, maar is ze in de loop van maandag niet terug, zal ik haar persoonlijk de kliniek weer in krijgen. Te lange blootstelling aan de buitenwereld is in dit stadium ongeoorloofd.
Mvg,
Dr. Bogus
"What if, what is isn't true? "
Dit klinkt meteen al een stuk vriendelijker dan al dat gezeur om speciale kamertjes en bubbelbaden.
quote:
op 01-01-2000 om 05:36 PM schreef Jesper het volgende:
Ik heb wel interesse...wie accepteert steekpenningen?
quote:
op 01-01-2000 om 09:25 PM schreef Fannetje het volgende:
Ik wil ook graag een kamertje..is er nog eentje vrij?
Maar natuurlijk, Fannetje. Ik moet zeggen dat de mooiste vertrekken reeds ingenomen zijn. Ik heb er nog wel eentje op West, met een verpletterend uitzicht op zee. Je hebt alleen geen storevatt, en het kan zijn dat er nog iemand bij je komt slapen.
Deal?
Dr. Bogus
Moet toch ook wel een beetje om mezelf lachen, had nooit verwacht dat ik een tv programma zó zou missen.....nou, eigenlijk mis ik het gezellige geleuter op FOK het meest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |