quote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Echte mannen hebben bier-sleutelhangers.
Sleutelhangers.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Echte mannen hebben bier-sleutelhangers.
Verder is het ook gewoon handig..quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sleutelhangers.Dat is alleen voor mensen die het niet met andere voorwerpen dan openers kunnen.
Zeikwijfquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, weer extra ruimte in je broekzak die nutteloos in beslag wordt genomen.
Maar jij drinkt ook blikjes:quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook écht een mongool.
me
Sub,Subklacht het bestaan van rosebierquote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef EdAtTheBar het volgende:
Subklacht: van die stoere gastjes van 16/17 die met rosebier lopen en heel patserig kijken als ze het drinken
Ik heb sterke tanden, maar slechte tandvlees.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh, jij bent zon stoere jongen (zonder glazuur op z'n 20e)?
ringen zijn voor wijfen en mannen zonder ruggegraatquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik doe het altijd met me ring.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ringen zijn voor wijfen en mannen zonder ruggegraat
Loodgietersquote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar jij drinkt ook blikjes:
[ afbeelding ]
Maar je drinkt wel Bavaria![]()
Ik moet ook nog 's uitvinden hoe ik dat precies doe.quote:
een biertje openen met een ring.... rocketsciencequote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 's uitvinden hoe ik dat precies doe.
Wut?quote:
Als jij op een bbq of feestje bij iemand bent maakt iedereen z'n bier netjes met de opener open?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef boskameel het volgende:
Oh oh wat is iederen hier stoer. Bijna iedereen gebruikt normale openers, maar op fok allemaal niet hoor
.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef PP. het volgende:
[..]
Wut?
De beugel is een heldenfles. Met authentiek plop geluid bij het openen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef Convergence het volgende:
Echte mannen drinken bier door te kauwen op gerstkorrels.
Misschien een keer een foto-uitleg geven.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 's uitvinden hoe ik dat precies doe.
ja, die lukt mij dus nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef Oksel het volgende:
* Oksel opent zijn biertje altijd met.. een ander biertje!
*slap*quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
een biertje openen met een ring.... rocketscience
Luie Amerikanen hebben dat volgens mij bedachtquote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef Kopbal het volgende:
Welke ontzettende kneus heeft dat bedacht? Je kan met bijna elk projectiel een bierflesje openmaken, als je een beetje bierdrinker bent.
Mannen die bierflesjes kopen met draaidoppen zijn van hetzelfde type als mannen die zittend plassen of op teenslippers rondlopen als het 15 graden is.
klacht: draaidoppen
antiklacht: bier
p-auperquote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef solyaris het volgende:
Echte binken drinken uit blik!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Biaatch!
Maak er een topic over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In jouw ogen is alles een dagboek topic?
In de meeste gevallen wel ja. Wat is er mis met een paar flesjes snel openmaken met een normale openerquote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als jij op een bbq of feestje bij iemand bent maakt iedereen z'n bier netjes met de opener open?
Doe ik ook hoor. Ik toonde alleen interesse in een alternatieve manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel ja. Wat is er mis met een paar flesjes snel openmaken met een normale opener? De krat wordt soms gebruikt. Blijkbaar is iedereen hier te stoer
.
Stel je voor.... Je zit lekker alleen op het strand te relaxen en denkt, Heey ik pak ff een biertje. KUT! geen opener. Shit wat nu! En dan vervloek je jezelf voor het niet geleerd hebben een flesje met een object te kunnen openenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:22 schreef muzas het volgende:
Ik ken ook zo'n debiel die op IEDERE verjaardag/feestje.. "OeH heb je een krant!!?!?!? KIJK KIJK *plop*... WHAHA" "Oh kijk.. met een zakje CHHIPZ!/11" "Oh geef dat flesje maar hier, doe het wel met mn oogkas!?!!?"
Maakt het je bier lekkerder als je het op een debiele manier openmaakt? of is het gewoon van "kijk mij eens veel geoefend hebben en dus veel bier opengemaakt"?
Gewoon een flessenopener voor mij, en als die niet voorhanden is loopt er vast wel ergens een debiel die het met zn lever kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |