abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:08:08 #76
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73915360
Politie werving site: www.kombijdepolitie.nl , die werkt hier gewoon

Verder kun je alleen de opleiding volgen als er mensen nodig zijn: je solliciteert namelijke op een vacature. Word je aangenomen, dan mag je de opleiding volgen
Frysk bloed tsjoch op!
pi_73916755
Ah oke dankje, ik woon in omgeving Twente dus voordat hier wat in de buurt vrij komt mag er wel een wonder gebeuren

Komen er trouwens vaak vacatures vrij op die site? Want de provincies om Overijssel heen zijn ook nog wel te doen vind ik.
pi_73922164
ik heb zelf in een grijs verleden ook gesolliciteerd bij de politie. Op de orientatieavond sprak ik met mensen met een HBO/WO-achtergrond die solliciteerden voor agent (MBO-opleiding is dat). Verspilling van capaciteit en talent is dat!

Hoe fucking triest ben je dan?
pi_73958188
Hoeft niet per sé, ik kan ook HBO aan maar ik twijfel of het wel echt iets is wat ik wil, als politieagent echt je droombaan is, dan moet je er voor gaan vind ik ongeacht hoe goed je kunt leren.
pi_73966870
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef Leonidas82 het volgende:
ik heb zelf in een grijs verleden ook gesolliciteerd bij de politie. Op de orientatieavond sprak ik met mensen met een HBO/WO-achtergrond die solliciteerden voor agent (MBO-opleiding is dat). Verspilling van capaciteit en talent is dat!

Hoe fucking triest ben je dan?
pi_73983718
Ik ben ook bezig met een HBO studie, zit halverwege het 3e jaar, maar wil ook bij de politie als (hoofd)agent.

Ik vind ook dat je moet doen wat je;

A) leuk vind

en

B) waar je goed in bent
The task in front of you is never as big as the force behind you..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:57:29 #82
276724 Devriejtas
stomme kutbelg goes internet..
pi_74003891
Ik zat ook aan de polie academie te denken, alleen heb ik daar vanaf gezien en ben voetballer/deeltijd-makelaar geworden.
Uiteindelijk een goede keus want in nederland en belgie is er geen respect en gezag voor politie, in landen als spanje en rusland stel je tenminsten wat voor.
Daarnaast heb je amper rechten en word elk gelost schot enz. onderzocht , daarnaast kan je nog juridisch aangeklagen worden als je je werk doet.(zie hoek van holland, Nederland).
Kortom diep respect voor de mensen die dit werk gaan doen,
If God is watching us, the least we can do is be entertaining.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:23:14 #83
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_74004769
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Devriejtas het volgende:
Ik zat ook aan de polie academie te denken, alleen heb ik daar vanaf gezien en ben voetballer/deeltijd-makelaar geworden.
Uiteindelijk een goede keus want in nederland en belgie is er geen respect en gezag voor politie, in landen als spanje en rusland stel je tenminsten wat voor.
Daarnaast heb je amper rechten en word elk gelost schot enz. onderzocht , daarnaast kan je nog juridisch aangeklagen worden als je je werk doet.(zie hoek van holland, Nederland).
Kortom diep respect voor de mensen die dit werk gaan doen,
lol. Het is maar goed dat je er zelf al vanaf hebt gezien.

Stillen zoals bij HVH zijn de grootste mongolen die los lopen in Nederland. Gedragen zich (en hun leidinggevenden helpen daar vaak aan mee door ze de hand boven het hoofd te houden) alsof ze boven de wet staan.
Dat soort figuren ( + nog wat lagen daarboven) vormen het engste stukje autoriteit in Nederland wat we hebben.

In Spanje stel je als gemeentepolitie niks voor, dat is nog minder dan een agent in Nederland. Jij bedoelt waarschijnlijk de Guardia Civil. Dat is (bijna) militaire politie.
Respect zoals in Rusland? Man dat wil je niet.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:32:20 #84
276724 Devriejtas
pi_74005085
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

lol. Het is maar goed dat je er zelf al vanaf hebt gezien.

Stillen zoals bij HVH zijn de grootste mongolen die los lopen in Nederland. Gedragen zich (en hun leidinggevenden helpen daar vaak aan mee door ze de hand boven het hoofd te houden) alsof ze boven de wet staan.
Dat soort figuren ( + nog wat lagen daarboven) vormen het engste stukje autoriteit in Nederland wat we hebben.

In Spanje stel je als gemeentepolitie niks voor, dat is nog minder dan een agent in Nederland. Jij bedoelt waarschijnlijk de Guardia Civil. Dat is (bijna) militaire politie.
Respect zoals in Rusland? Man dat wil je niet.
Ja je hebt gelijk, en nee ik verlang niet naar gezag zoals in Rusland......
Daarnaast bedoelde ik inderdaadde Guardia Civil.
Beetje slordige post maarja, ben inderdaat blij dat ik daarvan heb afgezien.
Verder was dit een teken voor een nieuwe bak koffie , niveau daalt elke seconde steeds verder omlaag hier.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:32:45 #85
276724 Devriejtas
pi_74005097
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Devriejtas het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, en nee ik verlang niet naar gezag zoals in Rusland......
Daarnaast bedoelde ik inderdaadde Guardia Civil.
Beetje slordige post maarja, ben inderdaad blij dat ik daarvan heb afgezien.
Verder was dit een teken voor een nieuwe bak koffie , niveau daalt elke seconde steeds verder omlaag hier.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:33:24 #86
276724 Devriejtas
pi_74005114
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Devriejtas het volgende:

[..]

wow pc hangt dual post.....
pi_74009912
Weet iemand hoe het zit met de bemanning op de schepen van het KLPD? Bestaat de gehele bemanning uit agenten of hebben ze bijvoorbeeld een nautische bemanning voor het varen?
pi_74214543
Er is geen vacature vrij voor mij in de buurt, wat nou als ik voor politievrijwilliger solliciteer in Drenthe, zou ik dan eerder kans hebben op een fulltime baan in de buurt omdat ik dan al bij de politie zit?
pi_75215127
Raken jullie gedemotiveerd door het lage loon? Het lijkt me veel leuker werk dan een saai kantoorbaantje, maar een mager loontje waar je niet echt luxueus van kan leven houdt me een beetje tegen. Hoe staan jullie hier tegenover?
You and Me and the Devil makes 3
  woensdag 2 december 2009 @ 16:18:55 #90
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_75215300
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef AnusPolijster het volgende:
Raken jullie gedemotiveerd door het lage loon? Het lijkt me veel leuker werk dan een saai kantoorbaantje, maar een mager loontje waar je niet echt luxueus van kan leven houdt me een beetje tegen. Hoe staan jullie hier tegenover?
Ik vind het zeker een minpunt Maar geld is ook niet alles ... en liever een toffe baan en een wat minder salaris dan een tof salaris, en een baan waar ik de dagen niet om krijg ...
Frysk bloed tsjoch op!
pi_75215524
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef iFries het volgende:

[..]

Ik vind het zeker een minpunt Maar geld is ook niet alles ... en liever een toffe baan en een wat minder salaris dan een tof salaris, en een baan waar ik de dagen niet om krijg ...
Is 2.800 bruto (volgens de site kombijdepolitie.nl) het hoogste wat er te halen valt als hoofd-agent? Of loopt dat nog een beetje op in de 3000 als je veel ervaring hebt?
You and Me and the Devil makes 3
pi_75219041
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef AnusPolijster het volgende:

[..]

Is 2.800 bruto (volgens de site kombijdepolitie.nl) het hoogste wat er te halen valt als hoofd-agent? Of loopt dat nog een beetje op in de 3000 als je veel ervaring hebt?
Weet niet exact hoe het zit met de salarisschalen maar bij dat geld kan je wel enkele honderdend euro's aan onregelmatigheidstoeslag optellen normaal gesproken.
pi_75219111
- niet doen -

[ Bericht 78% gewijzigd door GlowMouse op 02-12-2009 19:14:11 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75239441
Ik zit ook op de opleiding tot agent. Niveau 3 opleiding. Ik zit nu in Kwartiel 10. Dus nog maar een paar kut examens dan ben ik klaar.

Milieu

Ik zit btw ook in Ehv op de academie en werk voor BZO.

Vind de opleiding tot agent toch leuker dan meteen voor hoofdagent met al die GVZ en jeugdzorg enzo. Maar als je graag achter de boeken zit dan zeker doen.

Verder weet je als je begint met deze opleiding dat je het voor de vette baan doet en niet voor het "vette" salaris. Dat weet je wanneer je je handtekening onder je contract zet. Verder al die dingen over respect etc, tja... ik ben er redelijk nuchter onder. Vind allemaal gezeur. Dwing je toch zelf af.

Maar al met al. SUPER BAAN
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_75239965
Alsof jeugdzorg en GVZ wat voorstellen
Hoef je echt niet veel in de boeken te duiken hoor.
pi_75241083
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:56 schreef sjimz het volgende:
Alsof jeugdzorg en GVZ wat voorstellen
Hoef je echt niet veel in de boeken te duiken hoor.
Gaat alleen wel een hoop tijd in zitten die ik op een andere manier goed kan gebruiken. Ook vind het al erg genoeg dat milieu me niet interesseerd laat staan dat ik GVZ etc moet gaan doen. Daar is ook niks aan. Met ketenpartners ouwehoeren etc. haha

maja details details
pi_75241180
Zoveel tijd gaat er niet in zitten hoor.
Kwestie van even aanpakken en een hoop lullen.
pi_75245254
Toch is het niks voor mij haha,
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:01:06 #99
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_78233183
even een kick
heb 11 maart mn verplichte info middag en hoop daarna natuurlijk door te stromen naar het gesprek
ik wil echt ZO graag door naar de selectie ronde, en uiteindelijk natuurlijk starten met de opleiding
heb net maar "alvast" mn visus laten checken en dat is helemaal in orde
dus nu is het met spanning afwachten tot 11 maart (ik kon eigenlijk al aanstaande dinsdag, maar dat krijg ik niet meer geregeld op mn huidige werk )
pi_78233444
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:01 schreef sproetjes het volgende:
even een kick
heb 11 maart mn verplichte info middag en hoop daarna natuurlijk door te stromen naar het gesprek
ik wil echt ZO graag door naar de selectie ronde, en uiteindelijk natuurlijk starten met de opleiding
heb net maar "alvast" mn visus laten checken en dat is helemaal in orde
dus nu is het met spanning afwachten tot 11 maart (ik kon eigenlijk al aanstaande dinsdag, maar dat krijg ik niet meer geregeld op mn huidige werk )
Voor welke functie ga je solliciteren / heb je gesolliciteerd? Succes iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')