Raar dat Jeroen tijden niet in beeld is geweest.quote:
Geen idee, maar dat wij hun gesprek niet helemaal meegekregen hebben is allesbehalve transparantquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dus Jeroen heeft als opdracht gekregen om ruzie te schoppen
Dat is wel de bedoeling geweest van een nep exit.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tuuuuuuuuuuuurlijk!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Raar dat Jeroen tijden niet in beeld is geweest.
Vinden jullie dat niet raar.Er kan nu van alles geregeld zijn.
Elientje is nu ook niet in beeld, zou ze wel echt plassen zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Met één stream moet je nou eenmaal keuzes maken...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ,lekker laten merken dat je baalt en helemaal geen bikkel bent nu het persoonlijk wordtquote:
Ja, Jeroen heeft haar wederom tuk.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef Marrije het volgende:
Marielin hapt aardig.
Ze vindt het een misselijk grapje dat er een nep eliminatie was.
Dadelijk gaat zij hetzelfde tegen hem zeggen, alleen wordt dat dan:" Laaaaangspeelplaat"quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef Tessio het volgende:
Jeroen zegt het al: Marielin je valt in herhaling
Nee joh, die zat bij Bart op schoot.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Elientje is nu ook niet in beeld, zou ze wel echt plassen zijn
Maar wel raar dat hij nu in een keer met Marilien gaat ruzie maken,terwijl Marilien het eerlijkst was.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Met één stream moet je nou eenmaal keuzes maken...
Kun je eeuwig over lullen, of gewoon verder kijken!
dat is heel goed mogelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef tonja het volgende:
Ergens verheug ik me wel op het getreiter van Jeroen tegen Marielin. Volgens mij bijt Marielin op het juiste moment straks gewoon zijn kop eraf.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Het is wel een rare confrontatie, hij had eigenlijk beter Eline kunnen pakken, Marielin zit zich te verdedigen voor haar eerlijkheid terwijl Eline niet helemaal zuiver was .
ach welke gek gaat er nu nog weg....quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Het zuigen heeft alleen weinig zin, als Marielin het niet trekt en weggaat, kost dat ¤2.500,-
Maar toch vind ik dit interessanter dan 'elkander er doorheen slepen'.
edit: Oh, het doel is Marielin onsymphatiek maken, zodat ze minder stemmen krijgt.
Dat was te verwachten. Jeroen wilde Marielin sowieso aanpakken en heeft op deze manier meer munitie gekregen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Het is wel een rare confrontatie, hij had eigenlijk beter Eline kunnen pakken, Marielin zit zich te verdedigen voor haar eerlijkheid terwijl Eline niet helemaal zuiver was .
Nee Jeroen heeft haar niet tuk, de Red. heeft dit op zijn geweten en Jeroen voert de opdracht uit.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Pek het volgende:
Ze zijn alletwee de kluts kwijt, mindfuck geslaagd
Ze komt met zat argumenten. Op een gegeven moment is het gewoon beter iemand te negerenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef logicc123 het volgende:
beetje jammer dat M. zich probeert te verdedigen met "sukkel, ik trek me er niks van aan, boeidt mij niet, pff,tss,achjoh." als ze nou eens met argumenten komt.
dit is wel even lekker Bart, leuke streamquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef dieenebart het volgende:
Jeroen hebben we laten zitten, in zijn eentje. Hij heeft wel een briefje in zijn zak waarop staat dat hij mee doet aan een mindfuck exit. dat mag hij laten zien, als hij te ver in het nauw wordt gedreven.
Jeroen komt straks ook nog voor een gesprekje in de 'idoleercel'.
ws heeft hij toen we naar de lege tafel zaten te kijken van bart gehoord dat hij marielin aan moest pakken, of iig te horen gekregen dat hij moest gaan rellen. Lullig ook dat hij marielin aanvalt. Die is toch wel het meest eerlijk geweest tegen 'm.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Haarelastiekje afpakken is al genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
We moeten met z'n allen iets verzinnen waar we Eline mee uit de tent kunnen lokken, mind-fucken! Niet pesten als doelmaar een beetje mag
... een goede mind-fuck dus.. Zou leuke streams kunnen zijn.
En ook voor Pim.
juist wel , zij gaat voor alles verandwoording afleggen bij jeroen, als ze gewoon niks zegt zoals die andere 2 dan was de situatie getakeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Micha164 het volgende:
Marielin maakt de nep eliminatie tot helemaal niks.
Ze is de enige die tegen Jeroen durft in te gaan, en hoe! De eerlijkheidsfactor ligt voor 100% bij Marielin.
Ze heeft de situatie compleet getakled. Geen indruk, geen energie, geen resultaat...
Dat is zeker een verzinsel van Elientje? *ik ga mijzelf idoliseren.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef dieenebart het volgende:
in de 'idoleercel'.
nou, ze hapt flinkquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Micha164 het volgende:
Ze is de enige die tegen Jeroen durft in te gaan, en hoe! De eerlijkheidsfactor ligt voor 100% bij Marielin.
Ze heeft de situatie compleet getakled. Geen indruk, geen energie, geen resultaat...
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ws heeft hij toen we naar de lege tafel zaten te kijken van bart gehoord dat hij marielin aan moest pakken, of iig te horen gekregen dat hij moest gaan rellen. Lullig ook dat hij marielin aanvalt. Die is toch wel het meest eerlijk geweest tegen 'm.
Erg DGK weer en dat was ook het hele idee achter het originele plan; open vizier. Stemmen op dezelfde manier als toen bij bobby en renate. Nu is het gewoon weer een geheime missie voor jeroen, waarbij hij gewoon munitie krijgt om de boel op te naaien. How low can you go...
Was tof gast!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef dieenebart het volgende:
Jeroen hebben we laten zitten, in zijn eentje. Hij heeft wel een briefje in zijn zak waarop staat dat hij mee doet aan een mindfuck exit. dat mag hij laten zien, als hij te ver in het nauw wordt gedreven.
Jammer dat het geen Fok opdracht was...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Pek het volgende:
Ze zijn alledrie de kluts kwijt, mindfuck geslaagd
Relax, sit back, enjoy the showquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Jeroen heeft haar niet tuk, de Red. heeft dit op zijn geweten en Jeroen voert de opdracht uit.
Fijn he, Groepsgevoel dat was toch de bedoeling van De Bunker.
Hij heeft in een van de isogesprekken uit zichzelf aangegeven dat zijn nieuwe slachtoffer Marielin zou worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ws heeft hij toen we naar de lege tafel zaten te kijken van bart gehoord dat hij marielin aan moest pakken, of iig te horen gekregen dat hij moest gaan rellen. Lullig ook dat hij marielin aanvalt. Die is toch wel het meest eerlijk geweest tegen 'm.
Erg DGK weer en dat was ook het hele idee achter het originele plan; open vizier. Stemmen op dezelfde manier als toen bij bobby en renate. Nu is het gewoon weer een geheime missie voor jeroen, waarbij hij gewoon munitie krijgt om de boel op te naaien. How low can you go...
*zucht* dat je het nog uit moet leggen ook nog .... errug ...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef dieenebart het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
dit is wel even lekker Bart, leuke stream
nee, was een tikfout van bart zelf gisteren.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is zeker een verzinsel van Elientje? *ik ga mijzelf idoliseren.
Inderdaad! Ze heeft het wel door, en dat is lastig genoeg onder die omstandigheden...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef lies1958 het volgende:
marielin heeft het gewoon helemaal in de gaten allemaal. Dus die mindfuck kan nu wel openbaar gemaakt worden en niet weer te lang laten doorsudderen.
hahahaha ben je blind of zow ze ging helemaal uit dr dak en kon het niet uitstaan dat jeroen meer wist dan zijquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Micha164 het volgende:
Dat roept Jeroen al dagen, ik denk niet dat hij een extra duwtje van de regie nodig had, hoorquote:
Nee, ik schreef het van de week zelf verkeerd. Vandaarquote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is zeker een verzinsel van Elientje? *ik ga mijzelf idoliseren.
C'era una sera meravigliosaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
zooo daar ben ik weer
was lastig werken zeg met de stream op de achtergrond hehe
geen geschikte kandidaat daarvoor aanwezig.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ik zeg ikhoudervan........lekker marielintje pesten............
sprak het toonbeeld van intelligentiequote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef Madelonna het volgende:
Marielin met haar glazen bol, weet weer alles. Jammer ze heeft al heel vaak naast de pot gepist met haar overweldigende Einstein IQ, wat ze dus beslist niet heeft.
Onzin, Jeroen zat haar eerder al te sarren in de luchtruimte.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Jeroen heeft haar niet tuk, de Red. heeft dit op zijn geweten en Jeroen voert de opdracht uit.
Fijn he, Groepsgevoel dat was toch de bedoeling van De Bunker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |