Maar gelijk heb je !!! Die bunker gaat me nog een peesmeker kostenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Ja lief van carO dat ze voor ons als opvangcentrum is blijven hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier is de ideale plek om stoom af te blazen lies. Gewoon van armzaligheid CarO in de armen vallen, ze vangt je altijd wel op.
Vond um juist lolligquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Niet zo'n goede opmerking dan van mij na het stukje van dooie takken. Maar toch he.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat jullie aan 't hart he, koesiekoesie.
Soo is dat !!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, hebben we allemaal wel eens. Ik zat gister ook vloekend en tierend achter m'n laptop toen ze onze, met militaire preciesie gekozen, FOK!dracht volledig verneukten. Maar ach, shit happens. Vandaag is weer een nieuwe dag.
shiiiiiiiiine![]()
![]()
Oh daar zou ik niet blij mee zijn. Zou de volle 4 dagen in de stress zitten of het wel goed gaat. Zijn ze het wel gewend die afstanden te rijden of niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn ouders en wat denk je...
donderdag ga ik naar Spanje, waar ook dochter kleindochter en schoonzoon zijn.
zaterdag komt zoon, kleinzoon en schoondochter.
hebben mijn ouders besloten ook te komen..ze willen achterkleinkind zien en mij huis..ok
die mensen zijn 83 jaar en gaan nu 1700 km autorijden.
ze splitsen het op in 4 dagen a 400 km.
als dit maar goed gaat, vliegen willen ze niet, hoe lang ze daar blijven weet ik ook niet,
en natuurlijk is het gaaf dat ze gaan, maar....................
nou ja, ik ga maar ff verder met strijken en koffers pakken.
Ah oke, misschien hoort dat ook wel, en is het helemaal niet gek, later als ie groot is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat valt vast mee, ik denk dat ie niet zo van blaadjes op de grond houdt. Als je dus een rekje regelt is het zo opgelost denk ik. En de onderkant is altijd kaal hout toch? Temninste, bij mijn kaperfoelie wel.
Ja, af en toen moest het even gereanimeerd worden maar we zijn er nogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Nou zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier is de ideale plek om stoom af te blazen lies. Gewoon van armzaligheid CarO in de armen vallen, ze vangt je altijd wel op.
Ah dank je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond um juist lollig![]()
Caro http://www.neerlandstuin.nl/struiken/lonicera.html
de laatste jaren niet meer, en blij zijn we er allemaal niet mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oh daar zou ik niet blij mee zijn. Zou de volle 4 dagen in de stress zitten of het wel goed gaat. Zijn ze het wel gewend die afstanden te rijden of niet?
Oooh zo!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, van jezelf, en dat jij dan troost. Zeg maar, dat is hartstikke koesie positief, madame
Oei. Ja, dat zou ik ook echt geen goed idee vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn ouders en wat denk je...
donderdag ga ik naar Spanje, waar ook dochter kleindochter en schoonzoon zijn.
zaterdag komt zoon, kleinzoon en schoondochter.
hebben mijn ouders besloten ook te komen..ze willen achterkleinkind zien en mij huis..ok
die mensen zijn 83 jaar en gaan nu 1700 km autorijden.
ze splitsen het op in 4 dagen a 400 km.
als dit maar goed gaat, vliegen willen ze niet, hoe lang ze daar blijven weet ik ook niet,
en natuurlijk is het gaaf dat ze gaan, maar....................
nou ja, ik ga maar ff verder met strijken en koffers pakken.
wij gaan zondag weer terug en zij willen een paar weken blijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oei. Ja, dat zou ik ook echt geen goed idee vinden![]()
Kunnen ze niet meerijden met je dan?
Herrie in de keuken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja lief van carO dat ze voor ons als opvangcentrum is blijven hangen.
Maar ik vind het wel zonde dat gezeik wat er nu is tussen de Fok beheerder en de Bunkermaster.
Ik lees hier en daar wat Bunker-topics mee (als iemand zo vriendelijk is een linkje te posten naar een fijn reltopicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, hebben we allemaal wel eens. Ik zat gister ook vloekend en tierend achter m'n laptop toen ze onze, met militaire preciesie gekozen, FOK!dracht volledig verneukten. Maar ach, shit happens. Vandaag is weer een nieuwe dag.
shiiiiiiiiine![]()
![]()
Hmmm.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
wij gaan zondag weer terug en zij willen een paar weken blijven
en een auto bij zich hebben,
pfffffffffff
blijf ff puffen hoor.
Ik volg die bunker nog mondjesmaat maar het gezeik eromheen isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar wat Bunker-topics mee (als iemand zo vriendelijk is een linkje te posten naar een fijn reltopic). En ik heb dat woord 'FOK!dracht'nu tig keer langs zien komen. Geen idee wat het betekent!
Maar laat mij maar onwetend blijven. Het leest veel relaxter als je niet weet waarom anderen zich zo druk maken. De beste RLS speelt zich meestal hier op FOK af.
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef CarOnline het volgende:
Hmmm.
En je kan ze er niet vanaf praten dus.
Voor sommige dingen ben je helaas gewoon te oud!
Het is niet gemakkelijk zoiets hoor,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |