Ohhh ik ben echt walgelijk brak, moe, koppijn, ik sta met wallen tot mn knieën en nou kom ik uitgerekend vandaag een oud klasgenoot van me tegen. Daar heb ik van de 1e kleuterklas tot de 6e klas lagere school bij in de klas gezeten, en dat was altijd hartstikke leuk. En nu staat ie ineens achter me, 23 jaar later, echt ik was helemaal perplext!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
"Terrible Tuesday" is een bekend fenomeen onder xtx-gebruikers, qua aftermath. Maar we hebben helemaal geen drugs op! (alleen een paar flessen wijn. Per persoon.)
Wat zeg je me nou? Geen 28 meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's nie goe nie.Toch altijd wat later hè, de aftermath.
Je bent geen 28 meer dame!
![]()
Oh, ga ik even naar de bieb.
Ahh het was wel heel erg leuk hoor, om hem even weer te zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Full cut![]()
![]()
![]()
Tja, ik zei het al, geen 28 meer.
ZIE JE WEL DAT JE BI BENT!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is helemaal geen geile Noek-Pocahontas. Dat is de schoonmoeder from hell ... and back.
Leuk hee, zowel ex-klasgenootje als op de koffie naar Oz!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh ik ben echt walgelijk brak, moe, koppijn, ik sta met wallen tot mn knieën en nou kom ik uitgerekend vandaag een oud klasgenoot van me tegen. Daar heb ik van de 1e kleuterklas tot de 6e klas lagere school bij in de klas gezeten, en dat was altijd hartstikke leuk. En nu staat ie ineens achter me, 23 jaar later, echt ik was helemaal perplext!
Lara zit bij zijn nichtje in de klas, die kwam hij even mee ophalen. (Lara zit op mijn oude school)
Zo leuk om (heel) even bij te praten!![]()
Woont nu in Sydney dus ik heb al afgesproken dat ik een keer op de koffie kom
Ah jaaa een souvenirtje uit Zweden!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hee, zowel ex-klasgenootje als op de koffie naar Oz!
O kut ik had ook nog een souvenirtje uit Zweden!
Maar een hele stomme hoor.![]()
Dus als je niks leuks voor me vindt in Sydney, geeft niet.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Wel heel erg leuk hè, met zo'n oud klasgenoot.En Sidney is niet vervelend om op de koffie te gaan.
![]()
Zou Gert zo'n paardje voor je meegenomen hebben?
Ja dat zeg ik niet hier.quote:
Fluister maar even in mn oor danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik niet hier.![]()
Dat wat je wilde hebben, alleen dan niet van ABBA.
Eindigt wel met een R ja maar begint met een V.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Fluister maar even in mn oor dan![]()
Of eh is het met een S en eindigd op een R?
Een V?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindigt wel met een R ja maar begint met een V.
O nee toch niet. Ja dat dus!
Ziet er toch prima uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef CarOnline het volgende:
Even de jaarlijkse Kamperfoelie-Update:
Waarom worden al die takken bruin? Ik pluk ze er steeds uit maar zo blijft er niets over!
Hij groeit nu wel lekker, nog even en hij krijgt een rekje
Maar eh? Waarom doet ie dat? APK? Buuv?![]()
Ja dat moet ik nog even aanschaffen als ik tijd heb, maar waarom zijn al die takken bruin dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er toch prima uit?
Rekje lijkt mij goed voor de takken die omhoog willen en nu naar de buren proberen te kruipen.
Die bruine takken op de grond bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat moet ik nog even aanschaffen als ik tijd heb, maar waarom zijn al die takken bruin dan?
En moet ik ze laten zitten?
Dooie bruine takkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |