Mensen bij de pispot die een meur laten doen alsof er niets aan de hand isquote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Mensen die staan te wachten op de trein en dan zomaar in het wilde weg 2x scheten laten en doen alsof er niets gebeurd is.
Moest toch wel ff mijn lach inhouden.
Excuses.quote:
Zolang je het thuis of privé doet ok, maar komaan, er zijn toch wel grenzenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn pa doet zoiets ook altijdhatelijk
Of applaudiseren en 'encore, encore' roepen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef mirved het volgende:
Waarom inhouden?
Gewoon keihard uitlachen. Liefst nog even erbij roepen "Sooo hey dat waren me 2 spetteraars! Je hele broek zal nu wel vol zitten hé" zodat andere mensen ook zijn kant op kijken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Of applaudiseren en 'encore, encore' roepen.
Zal wel perongeluk gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zolang je het thuis of privé doet ok, maar komaan, er zijn toch wel grenzen.
jij hebt moeite gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef mirved het volgende:
Het vetste is om het op stap te doen waar niemand je scheten kan horen. Zie je een gast net op een wijf af stappen, loop dan langs laat stiekem een dikke scheet naast hun en ga dan op afstand staan te kijken hoe dat wijf denkt dat die gast dik zit te ruften. Waarnaar ze haar interesse verliest en wegloopt
Ik heb veel last van gas ophopingenquote:
Whehehe, die moet ik onthoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef mirved het volgende:
Het vetste is om het op stap te doen waar niemand je scheten kan horen. Zie je een gast net op een wijf af stappen, loop dan langs laat stiekem een dikke scheet naast hun en ga dan op afstand staan te kijken hoe dat wijf denkt dat die gast dik zit te ruften. Waarnaar ze haar interesse verliest en wegloopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |