En dat ding komt ook nog niet naar Nederland. Ik moet zeggen dat het er wel strak uit zietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Jammer dat we dat ding niet gemakkelijk uit kunnen proberen, ik wil hem nu echt ff testen
Oh noes! Schroevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Die schroeven
Wat een design zeg. Think I'll pass.
Ik vind het design ook wel mooi eigenlijk. Doet weinig onder voor het design van bv de iPhone, imoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh noes! Schroeven
Ik vind het best een mooi design
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vind het design ook wel mooi eigenlijk. Doet weinig onder voor het design van bv de iPhone, imo
Daar heb je wel gelijk in, maar we hadden het over product design (ik iig) en niet over software designquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval is bij de iPhone wel alle tekst van je homescreen geheel zichtbaar. Dat 'marketplace' er bv. niet geheel op past is gewoon weer een typische MS-misser.
Van wat ik zie, ben ik totaal niet onder de indruk.
Dat is wel dom jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval is bij de iPhone wel alle tekst van je homescreen geheel zichtbaar. Dat 'marketplace' er bv. niet geheel op past is gewoon weer een typische MS-misser.
Van wat ik zie, ben ik totaal niet onder de indruk.
Persoonlijk gezien vond ik dit niet zo'n interessante aanbieding, aangezien de gratis alternatieven voor de programma's ook al erg goed zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:07 schreef Kremers het volgende:
Bij macupdate hebben ze een aanbieding: http://www.mupromo.com/
Ik heb net deze bundel aangeschaft, echt en koopjeOmgerekend ben je ¤35 kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |