Vrijdag een witte macbook gehaald bij de mediamarkt ( yes i know, maar was een 16% kortingsactie), maar ben er super tevreden mee dus vind het niet eens kut dat er een 'nieuwe' macbook is.quote:
Met een keyboard vast welquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef para909 het volgende:
[..]
Cool! Dus als ik een Macbook zou kopen kan ik meteen aan de slag? Kan je in dat Garageband ook een drumline maken?
Volgens mij kun je je gitaar niet rechtstreeks in je line in prikken, je hebt altijd nog iets van versterking nodig. Of via een mic-ingang op een mengpaneel, of zoiets:quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef para909 het volgende:
[..]
Cool! Dus als ik een Macbook zou kopen kan ik meteen aan de slag? Kan je in dat Garageband ook een drumline maken?
En ik wel. De basisopstelling waarin een PMP voor video wordt gebruikt is gewoon, iets terugkijken op het ingebouwde scherm zelf. In die zin is dit imho perfect vergelijkbaar met een laptop adverteren met de resolutie waarop een extern beeldscherm kan werken ipv de reso van het ingebouwde LCD. Volksverlakkerij, het kan maar is niet wat een consument verwacht. Dat scherm is verre van HD, dus zet er geen HD op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Hij kan toch HD afspelen? Ik zie het probleem niet![]()
Wat denkt de gemiddelde consument wat dat betekent? En wat de ruk is radio in HD-kwaliteit? Blech.quote:De meest opvallende vernieuwing is de mogelijkheid om er video's en radio in HD-kwaliteit op af te spelen
QFT.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat de VFD van mijn Blu-Ray speler slechts 20 bij 2 karakters kan tonen mag het apparaat geen HD sticker dragen?
Je hebt niet gelezen óf niet begrepen wat ik schreef over het standaard gebruiksscenario van dit ding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat de VFD van mijn Blu-Ray speler slechts 20 bij 2 karakters kan tonen mag het apparaat geen HD sticker dragen?
QFTFI (Total Fucking Irrelevance), als je het mij vraagtquote:
Stimmtquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Oke...cool!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je gitaar niet rechtstreeks in je line in prikken, je hebt altijd nog iets van versterking nodig. Of via een mic-ingang op een mengpaneel, of zoiets:
http://www.ikmultimedia.com/stealthplug/features/
Met Garageband kun je wel vrij eenvoudig drumloops bouwen ja,.
Als je een beetje aan het spelen bent met flimpjes en muziek is een Macbook prima voldoende. Pro heeft een groter scherm, maar ik neem aan dat je sowieso met een extern scherm gaat werken als je video gaat knippen. Voor audio is meer werkruimte ook wel lekker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef para909 het volgende:
[..]
Oke...cool!
Misschien een nitwit vraag, maar zou ik 'genoeg' hebben aan een macbook? Of moet ik voor de Pro gaan? (ik vind het zo'n groot prijsverschil)
Ik wil niet de spelbreker zijn maar met dit kabeltje van Monster sluit ik direct m'n gitaar aan op de line in, en Garageband pakt 'm perfect, kan zelfs stemmen in Garageband.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je gitaar niet rechtstreeks in je line in prikken, je hebt altijd nog iets van versterking nodig. Of via een mic-ingang op een mengpaneel, of zoiets:
http://www.ikmultimedia.com/stealthplug/features/
Met Garageband kun je wel vrij eenvoudig drumloops bouwen ja,.
Monster kabelsquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik wil niet de spelbreker zijn maar met dit kabeltje van Monster sluit ik direct m'n gitaar aan op de line in, en Garageband pakt 'm perfect, kan zelfs stemmen in Garageband.
Maar Para, in welke iFactors ben je nou geweest?
http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3831quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |