Ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef Stansfield het volgende:
Handbrake heb ik gedownload en hij is nu bezig met convertere. Klopt het dat dat wel even duurt?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:52 schreef JohnnyStardust het volgende:
Mooie deals trouwens weer op MacUpdate: een bundel met onder meer TechTool Pro 5 en Parallels voor $50!
Toch maar even gekocht.
http://www.mupromo.com/
Hoeveel stukjes issie nu?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Ben ik blij dat ik voor 275 euro een jaar oude Core 2 Duo er bij had gekocht
(Die ik eergisteren op een natuurstenen vloer had laten vallen)
Ik ga em zo kopen, eindelijk een beetje betaalbaar...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.panic.com/sale/
Ook een nette sale van Panic!
Ik zit te twijfelen over die Unison. En Coda is nu ook betaalbaar geworden!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga em zo kopen, eindelijk een beetje betaalbaar...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoeveel stukjes issie nu?![]()
Want dan heb je er een casemod project bijgekregen.![]()
Zune HD Hands On: Photos and Video Tour
Dat menu is wel teringsnel zeg!
Jammer dat we dat ding niet gemakkelijk uit kunnen proberen, ik wil hem nu echt ff testenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoeveel stukjes issie nu?![]()
Want dan heb je er een casemod project bijgekregen.![]()
Zune HD Hands On: Photos and Video Tour
Dat menu is wel teringsnel zeg!
En dat ding komt ook nog niet naar Nederland. Ik moet zeggen dat het er wel strak uit zietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Jammer dat we dat ding niet gemakkelijk uit kunnen proberen, ik wil hem nu echt ff testen
Oh noes! Schroevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Die schroeven
Wat een design zeg. Think I'll pass.
Ik vind het design ook wel mooi eigenlijk. Doet weinig onder voor het design van bv de iPhone, imoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh noes! Schroeven
Ik vind het best een mooi design
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vind het design ook wel mooi eigenlijk. Doet weinig onder voor het design van bv de iPhone, imo
Daar heb je wel gelijk in, maar we hadden het over product design (ik iig) en niet over software designquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval is bij de iPhone wel alle tekst van je homescreen geheel zichtbaar. Dat 'marketplace' er bv. niet geheel op past is gewoon weer een typische MS-misser.
Van wat ik zie, ben ik totaal niet onder de indruk.
Dat is wel dom jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval is bij de iPhone wel alle tekst van je homescreen geheel zichtbaar. Dat 'marketplace' er bv. niet geheel op past is gewoon weer een typische MS-misser.
Van wat ik zie, ben ik totaal niet onder de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |