Kom op 'een beetje aan der flow werken' ze mag eerst wel aan haar Nederlands werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:58 schreef MikeyMo het volgende:
die chick valt nog wel mee vergeleken bij Darkie. Ze moet nog een beetje aan d'r flow en uitspraak werken
keine ahnungquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef PhifeDawg het volgende:
Kwaliteitstopic hoor reetveter.
Waar zou deze gast vandaan komen? Ik denk een of ander gat in Drenthe of Friesland ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker familie van Steen
I never workout
Wat een gruweljike greffelbek! (en dat zeg ík...)quote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef reetveter het volgende:
[...]
Wat impressies van MC Dark:
[ afbeelding ]
'Wallaaaaa'
[ afbeelding ]
"Jo dawg'
[...]
Thuglife, negers!quote:weblog
NPM zit vast
30 December 2008 - 21:52
Yo people.
Dit zijn jullie niet gewent mc dark die wat schrijft..dat is logies...
NPM zit een tijdje vast... ze heeft foute dingen gedaan!
En daarom neem ik haar werk over! Ik zet haar mixtape online,en al die shit!
Natuurlijk ben ik niet zo snel als NPM maar komt goed!
Daarom omdat NPM zo aardig is geweest.voor iedereen hier! laten we eens aardig terug doen voor haar.
Dat doen we door haar te steunen,en haar te laten zien hoe blij we zijn met haar mixtape..Zodat ik kan laten zien dat er mensen zijn die om haar geven en die haar steunen!!
NPM beloofde dat als ze terug is een track optenemen waarom ze weg moest
peace out, McDark
(1 berichten)
Bron: http://www.boomr.nl/npmenmcdark
Ik denk dat dat al geprobeerd is... dat ie daarom zo lept.quote:
Nee nee, zijn verklaring was dat zijn gehemelte helemaal open was in verbinding met zijn neus.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:48 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al geprobeerd is... dat ie daarom zo lept.
G-Dog:quote:
Maar ik bedoel qua stylow jwz.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
G-Dog:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens check ik nu een Nederlands nummer van haar en vergeleken met dat wijf van MC Dark (weet d'r naam effe niet) is ze behoorlijk goedDus wat je zegt klopt niet.
Rappen op basketbalkamp:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen geluid hier op locatie, maar het is dus een wijf of een gast? Het ziet er iig niet uitquote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
G-Dog:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens check ik nu een Nederlands nummer van haar en vergeleken met dat wijf van MC Dark (weet d'r naam effe niet) is ze behoorlijk goedDus wat je zegt klopt niet.
Rappen op basketbalkamp:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()