Dat vrouw krijgt epilepsie aanval neem ik aanquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ook al![]()
Geen geld voor riemen ofzo?
maar stiekem hou je wel van die neger penissenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Natalie het volgende:
Zag er vanmiddag nog zoiets uitstappen op station Wormerveer. Z'n broek hing zo laag dat het niet alleen de bovenkant van z'n onderbroek er bovenuit stak, maar zo ongeveer 't hele ding. Halverwege het perron trok ie ook nog even die broek omhoog (waarop het even hard weer naar beneden zakte).\
Het lijkt toch nergens op
Ze moeten aan de bretels..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Natalie het volgende:
Zag er vanmiddag nog zoiets uitstappen op station Wormerveer. Z'n broek hing zo laag dat het niet alleen de bovenkant van z'n onderbroek er bovenuit stak, maar zo ongeveer 't hele ding. Halverwege het perron trok ie ook nog even die broek omhoog (waarop het even hard weer naar beneden zakte).\
Het lijkt toch nergens op
Hoe kom je erbij dat het een neger was?quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 21:49 schreef Bomil het volgende:
[..]
maar stiekem hou je wel van die neger penissen
Tot mijn oksels...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef J.Herrer het volgende:
TS is zeker zo'n iemand met een hoogwater broek
Ze moeten gewoon een broek kopen die past!quote:
gokjequote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een neger was?
Die heb ik ook eens gezien ...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef BrokenBond het volgende:
terechte klacht, je moet gewoon normaal doen. Je hebt speciale broeken met laag kruis voor de 'specialen'
Van wie?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef BrokenBond het volgende:
terechte klacht, je moet gewoon normaal doen.
quote:
Die agente.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ook al![]()
Goed. De jeugd t/m 50.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
wat een generaliserend topic weer, het zijn niet altijd kansenjongeren hoor
ik zag laatst een oude, blanke man met z'n broek tot halverwege zijn kont, en hij had of geen onderbroek aan of deze was mee afgezakt![]()
![]()
Check die gast met z'n fotocamera.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ook al![]()
Bwhehehehequote:
Heb je foto's? Je uitleg vind ik niet zo duidelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Flurry het volgende:
Terechte klacht! Dat ziet er toch niet uit?
Overigens gaat het met de vrouwen ook al de verkeerde kant op... "Boyfriend pants"
Ken je dat niet? Is helemaal hip tegenwoordig:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je foto's? Je uitleg vind ik niet zo duidelijk.
Ik ben niet echt een 'hip' persoon. Ik doe gewoon kleding aan die mij leuk staan.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Is helemaal hip tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Lomp en half afgezaktIk moest maar emigreren naar een land waar de vrouwen nog in strakke spijkerbroeken lopen
Half gothicquote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Is helemaal hip tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Lomp en half afgezaktIk moest maar emigreren naar een land waar de vrouwen nog in strakke spijkerbroeken lopen
Is die agent nou met zijn autosleutels aan het zwaaien?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ook al![]()
Wat een retard die chickquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ook al![]()
Had ze wel een lekkere bil?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:06 schreef FastFox91 het volgende:
Terecht, de slet die voor mij zat tijdens het examen had haar broek ook te laag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |