Daarna ook goed geluisterd?!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pim ging Jeroen missen als kiespijn.
Goede vriend dan,mankeren jullie wat aan je oren ofzo
Eigenlijk best knapquote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Eline zich bij alles wat ze doet zeer bewust is van de camera en dus wel uitkijkt wat ze zegt. Als je toneel speelt moet je het natuurlijk wel goed doen.
.quote:
Toen Marielin haar buik VOLVRAT en met haar makeupjes bezig was, was zij niet egoistischquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Nr.![]()
Marielin : Toch vreemd dat ik verloren heb.
Calimero: Fijn dat we nu 3 slaapzakken hebben.
Wat een egoist is het toch.
Waarom denk je dat? Jeroen is alweer vergeten en ze gaan over tot de ode van de dag. Chocomelletjes maken.quote:
Dat is ook waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Espabilado het volgende:
Pijnlijk voor Jeroen als ie urenlang z'n naam niet zal horen
Bart heeft net tegen Jeroen gezegt dat ding nog ging gebeurenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef bbgirltje het volgende:
Hoop dat Bart, nog even isoleer gesprekken gaat houden, dan wordt het nog leuker
“The only thing worse than being talked about is not being talked about.” Oscar Wildequote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is precies 1 vraag gesteld over Jeroen, dat blijft gewoon zo. wtf
Owww en jij was toch zo zeker dat Marielin het haasje zou zijn....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, dat krijg je bij deze manier. de uitslag was natuurlijk geen verrassing en dat hadden ze bij de redactie ook al wel bedacht. Hebben ze jeroen toch weer in de favorietenrol geduwd, na 'm eerst al in bescherming te hebben genomen afgelopen vrijdag.
Omdat hij nu enige man was,maar Pim vond Jeroen de laatste dagen ook zeuren.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Resii het volgende:
[..]
Daarna ook goed geluisterd?!
Nee, ga hem wel missen!
Grappig (of juist om te huilen) dat sommige mensen het gewoon niet kunnen geloven dat er ook aardige mensen bestaan, die geen tot zeer weining kwaads in zich hebben, niet haatdragend zijn, en graag de vrede verkiezen boven confrontatie.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Eline zich bij alles wat ze doet zeer bewust is van de camera en dus wel uitkijkt wat ze zegt. Als je toneel speelt moet je het natuurlijk wel goed doen.
Precies mijn punt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Spooky4u het volgende:
Jeroen krijgt ook niets boeiends te horen van die 3.
Alles voor het geld nietwaar? Of je nu een advocaat van 38 neukt of meedoet aan een programma, als het maar iets oplevertquote:
lol.. Er gaat echt niks gebeuren, hoorquote:
ja dat is zo , maar datzelfde geld ook voor marilien vind ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Jeroen af en toe word "gemaakt" door de Redactie. Hij krijgt bepaalde situaties in zijn schoot geworpen, polls worden er op af gestemd.
Misschien moet ik niet zo zeiken, want zeiken is ook maar zeiken, maar het is toch iets wat af en toe door mijn hoofd schiet.
Hoe denken jullie daarover? Word de streamer beinvloed door hoe Jeroen word neergezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |