Ga liever studeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:25 schreef Roops het volgende:
* nog zo'n faler meldt zich*
Heb ik even uitgesteldquote:
daar maak je meestal geen topic van hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
Praat eens normaal, je zegt toch ook niet tegen je moeder: TS gaat even weg?
dat jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
Ik wilde wat posten, maar dat kan morgen ook nog.
Je gaat morgen keihard falen, tenzij je VMBO/MBO/HBO doet, want daar heb je zonder ook maar 1 minuutje te studeren bij voorbaat al een 10quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:16 schreef afdak het volgende:
Zo na het eten begonnen met leren van toets voor morgen, nu 'klaar'.
Vwo, zal wel goed komen. Geschiedenis is toch beetje leuke antwoorden uit je duim zuigen, en kan me wel goed inleven in al die barbaren uit de geschiedenis.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:20 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Je gaat morgen keihard falen, tenzij je VMBO/MBO/HBO doet, want daar heb je zonder ook maar 1 minuutje te studeren bij voorbaat al een 10
Ja want VWO is ook zeau veel moeilijker dan MBO/HBOquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:20 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Je gaat morgen keihard falen, tenzij je VMBO/MBO/HBO doet, want daar heb je zonder ook maar 1 minuutje te studeren bij voorbaat al een 10
Kijk, weer zo'n domme HBO'erquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja want VWO is ook zeau veel moeilijker dan MBO/HBO![]()
Wat ben jij een faler zeg
Succes zonder enige praktijkervaring later hè!quote:
Ahah...quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:05 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Succes zonder enige praktijkervaring later hè!![]()
Theoretisch georienteerde faalhaaskijken wie het langer volhoud bij zijn/haar eerste baan
HBO is de toekomst, de arbeidsmarkt verkiest tegenwoordig niet voor niets een HBO'er boven een WO'er
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:20 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat jij het langer vol gaat houden in je eerste baantje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:05 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Succes zonder enige praktijkervaring later hè!![]()
Theoretisch georienteerde faalhaaskijken wie het langer volhoud bij zijn/haar eerste baan
HBO is de toekomst, de arbeidsmarkt verkiest tegenwoordig niet voor niets een HBO'er boven een WO'er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |