Alleen zo onbetrouwbaar als een SSer op een Jodenconferentie...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Cynic het volgende:
Laney heeft trouwens ook best betaalbare buizenbakken, ook de moeite waard om even te checken.
Dat heb ik ook over die Peavey's gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen zo onbetrouwbaar als een SSer op een Jodenconferentie...
Rammstein Dribbel_quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk model bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Cynic het volgende:
Laney heeft trouwens ook best betaalbare buizenbakken, ook de moeite waard om even te checken.
Ik heb juist gehoord dat ze zeer betrouwbaar zijn. En die ervaring heb ik er zelf ook mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook over die Peavey's gehoord.
Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En waar heb je 'm gekocht?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja vooral dat prijs/kwaliteit gaf de doorslag. Wil je iets vergelijkbaars zit je echt op bijna 2x die prijs
Ik heb em via Guitar Bargains gekocht toen, 350e voor de top dat was echt 100e goedkoper dan hier. En in die top zitten geen speakers neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En waar heb je 'm gekocht?
- Volgens mij stel ik een hele domme vraag..![]()
Er zitten geen speakers in die topkast of wel?
Dat is goedkoop!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb em via Guitar Bargains gekocht toen, 350e voor de top dat was echt 100e goedkoper dan hier. En in die top zitten geen speakers nee![]()
Klinken als een dijk, maar ze schijnen zo vreselijk onbetrouwbaar te zijn... heb er [vanuit Amerika] nog weinig goeds over gehoord. Klinken goed, maar blazen binnen een maand op...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:41 schreef Cynic het volgende:
Ohja, en die Bugeria dingen zijn volgens mij ook best okay, daar heb ik laatst een demo van gezien
Geniale winkel is dat, als je een beetje geduld hebt tenminstequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb em via Guitar Bargains gekocht toen, 350e voor de top dat was echt 100e goedkoper dan hier. En in die top zitten geen speakers nee![]()
Mja zelfde gekut als Feedback eignelijk, als ze het op voorraad hebben heb je het zo binnen, moeten ze het nog bestellen kan je lang wachten jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geniale winkel is dat, als je een beetje geduld hebt tenminste
hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En waar heb je 'm gekocht?
- Volgens mij stel ik een hele domme vraag..![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Meursault het volgende:
Da's gewoon een room-micquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's gewoon een room-mic![]()
Ik ga nog een keer een blackmetal eenmansproject beginnen en dan de achterkant van mijn cab micen, met een emmer over de mic.
Ik zet tenminste niet iemand doelbewust voor lulquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's gewoon een room-mic![]()
Ik ga nog een keer een blackmetal eenmansproject beginnen en dan de achterkant van mijn cab micen, met een emmer over de mic.
Haha, geeft niks man, denk dat iedereen zich dat wel af heeft gevraagdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Meursault het volgende:
Goed, die fout maak ik dus ook niet meer..
Ik verdiep me niet echt in versterkers. Ik ken zelfs niemand met een stack. Altijd op combo's gespeeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |