Please do try again.quote:
Eerst wil ik weten wat je ui isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klacht? Ga is even terug naar KLB jij
Verpest het nu niet. Ze wil die aandacht. Raad nou ff. Misschien krijgen we zo een nieuwe SHEquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Pollock het volgende:
Kuttopic. Niemand weet wie TS is en helaas is die UI nog interesanter dan TS..
quote:
Gelukkig ben jij popi jopi voor ons tweequote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Pollock het volgende:
Kuttopic. Niemand weet wie TS is en helaas is die UI nog interesanter dan TS..
TS is een kip met borderliner.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Verpest het nu niet. Ze wil die aandacht. Raad nou ff. Misschien krijgen we zo een nieuwe SHE
Ach gut, het durft te reageren op een mindere kwaliteit post van iemand anders! Houd u het nog vol?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij popi jopi voor ons twee![]()
Wat jij wilt. Heb je nog enige inbreng?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef L.no het volgende:
Ah, je had het mij een keer uitgelegd, maar ik snapte het nog steeds niet volgens mij.
Nee ik ga zo huilen in mijn bedje, weet ik hoe jij je iedere avond voeltquote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Pollock het volgende:
[..]
Ach gut, het durft te reageren op een mindere kwaliteit post van iemand anders! Houd u het nog vol?
Hint?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja klopt...Maar zo moeilijk is het niet hoor
Seksualiteit: Yes please!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef PP. het volgende:
heb je je dagelijks portie aandacht niet gekregen, TS?
Hm. Dat gaat op zich vrij moeilijk zonder het gelijk te zeggen.quote:
1 - 0quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seksualiteit: Yes please!!!
Need to say more?
Wat zouden die donkere strepen dan zijn volgens jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |