abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69200559
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:52 schreef Kapara het volgende:

[..]

Tssss mietje!!
Hoezo mietje dan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_69200566
hmm beetje kansloos
pi_69200609
beetje kansloos typje ja
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:56:55 #54
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69200624
Eddy: "het niveau van het programma daalt enorm"
Is dat ooit hoog geweest dan?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:58:38 #55
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69200692
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
beetje kansloos typje ja
Kansloos type?
Self-made man, ondernemend type, sterke gozer.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:58:47 #56
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69200703
Och germ.... Helemaal vooruit gebogen druipt ie af...
Kan begrijpen dat ie zenuwachtig was maar het mocht ook wel wat spontaner en enthousiaster
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_69200879
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Kansloos type?
Self-made man, ondernemend type, sterke gozer.
Ik heb 'm afgezet toen hij begon te judoen. Plaatsvervangende schaamte.
pi_69200934
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Oh god toch
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:07:03 #59
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69200971
quote:

[..]

Dat maakt hem niet kansloos omdat hij op het podium wat verlegen is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_69201063
teuj veuj peuj
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_69201406
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat maakt hem niet kansloos omdat hij op het podium wat verlegen is.
Wat maakt mij dat nou uit jongen
pi_69205947
quote:

[..]

waarom? zag dat judoen er niet uit ofzo?
pi_69209572
goedendag iedereen wie is die annick ook zo verchrikkelijk zat /
ik wel namelijk ik heb dr persoonlijk gekend en das nie iets om trots op te zijn
echt wat een doos is dat zeg
en dat ze bijna gaat staan janken dat al r vrienden dr hebben laten vallen is dr eigen schuld met dr gelieg en bedrieg
had ze al verteld dat ze borderlie heeft nee zeer echt met dat mens is niet te leven
maar een ding is wel handig een goedkopere hoer als zij kan je niet vinden
ik snap niet dat ze die mee laten den in dat programma tis gewoon echt zielig voor de jongen die dr mee uitneemt
o en nog even iets voor de gene die met dr uit gaat en een soa wil dan zit je namelijk bij haar goed want ze heeft er geen moeite mee met iedereen het bed in te duiken en ze houd ze nog bij ook in een schriftje hoe zielig ben je dan !!!!1
je hebt er nks aan aan dat hele kind niet ik heb gewoon een beste hekel aan dr en de rest van dr vrenden ook tenminste diegene die ze vrienden noemt maja ze komt dr zelf nog wel een keer tegen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:30:34 #64
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69209759
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef ikkenjewel het volgende:
ik wel namelijk ik heb dr persoonlijk gekend en das nie iets om trots op te zijn
en dat ze bijna gaat staan janken dat al r vrienden dr hebben laten vallen is dr eigen schuld met dr gelieg en bedrieg
had ze al verteld dat ze borderlie heeft nee zeer echt met dat mens is niet te leven
ik snap niet dat ze die mee laten den in dat programma tis gewoon echt zielig voor de jongen die dr mee uitneemt
o en nog even iets voor de gene die met dr uit gaat en een soa wil dan zit je namelijk bij haar goed want ze heeft er geen moeite mee met iedereen het bed in te duiken en ze houd ze nog bij ook in een schriftje hoe zielig ben je dan !!!!1
je hebt er nks aan aan dat hele kind niet ik heb gewoon een beste hekel aan dr en de rest van dr vrenden ook tenminste diegene die ze vrienden noemt maja ze komt dr zelf nog wel een keer tegen
on-lees-baar.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:31:01 #65
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_69209777
quote:
En hiervoor heb je je speciaal aangemeld? Je bent daarmee nog een triester geval dan Annick, gefeliciteerd!
pi_69209903
He mensen!

tof dat jullie een topic opgericht hebben hierover, maar het is 1 doorgestoken kaart.... ik was de 3e die opkwam had het Helemaal al gehad voordat ik op moest, was al uitgekozen wie er met me ging judoë, en met dat judo... ik mocht niks doen zowat... moest allemaal zachtjes en liefffffffffff tjoh... naja ben er zelf aan begonnen dus heb het afgemaakt ook.

maar once and never again,

Als jullie misschien nog vragen hebben ofzo, just ask.

groet Lars.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:38:03 #67
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69210076
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Lars27 het volgende:
He mensen!

tof dat jullie een topic opgericht hebben hierover, maar het is 1 doorgestoken kaart.... ik was de 3e die opkwam had het Helemaal al gehad voordat ik op moest, was al uitgekozen wie er met me ging judoë, en met dat judo... ik mocht niks doen zowat... moest allemaal zachtjes en liefffffffffff tjoh... naja ben er zelf aan begonnen dus heb het afgemaakt ook.

maar once and never again,

Als jullie misschien nog vragen hebben ofzo, just ask.

groet Lars.
Ah daar ben je.
EDIT: Het valt ook wel een beetje te verwachten dat alles in scene gezet wordt, dat gebeurt namelijk bij veel programma's. Het is wel kut voor jou though.

[ Bericht 9% gewijzigd door ScudRaket op 19-05-2009 23:45:27 ]
pi_69210485
Maakt mij niks uit hoor!

ik vind het erger voor de mensen die het zich nog echt aantrekken ook dat ze der uitvliegen met niemand,
like me! lol.

hadden jullie dit al gehoord... ------> http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5440:take-me-out-ontmaskert&catid=104:funx-update&Itemid=311
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:56:52 #69
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69210708
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Lars27 het volgende:
Maakt mij niks uit hoor!

ik vind het erger voor de mensen die het zich nog echt aantrekken ook dat ze der uitvliegen met niemand,
like me! lol.

hadden jullie dit al gehoord... ------> http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5440:take-me-out-ontmaskert&catid=104:funx-update&Itemid=311
Hoe zit het eigenlijk met jou identiteit? Die sancties zijn niet mals namelijk.
pi_69210780
quote:
Jij bent gewoon Annick, aandachtssnol!
pi_69210877
lol maakt me niks uit hoor, ze gooien me maar voor de rechter! en als het dan zo uitkomt betaal ik het gewoon he.

groet,
pi_69210977
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Lars27 het volgende:
lol maakt me niks uit hoor, ze gooien me maar voor de rechter! en als het dan zo uitkomt betaal ik het gewoon he.

groet,
Ben je dom ofso?
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:07:34 #73
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69211019
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Lars27 het volgende:

groet,
Moedig!
pi_69211490
Hadden ze eerst wel eens het contract moeten uitleggen, heb ik geen verstand van hoor... lol
ze hebben geen poot om op te staan.

en dat weten ze.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:58:02 #75
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69212043
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Lars27 het volgende:
Hadden ze eerst wel eens het contract moeten uitleggen, heb ik geen verstand van hoor... lol
ze hebben geen poot om op te staan.

en dat weten ze.
Dat maakt toch helemaal niks uit? Als je niks begreep van dat contract had je het niet moeten tekenen of uitleg moeten eisen. Dat ze weten dat je het niet begreep maakt in dit geval helemaal niks uit. Ik weet niet wat er in het contract staat (heb alleen dat ellendelange vragenlijstje van ze eens onder ogen gezien, wat een vragen zeg ), maar als jouw handtekening eronder staat hebben zij wel een poot om op te staan.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')