Hij heeft een raar hoofdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doen die ouwe deelnemers nou weer terug in die show? Een beetje frisse wind mag wel. pfff![]()
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:38 schreef Zapper het volgende:
Was voor het eerst dat alle 30 dames meteen wegdrukten?
Met opzet denk ik. Ze wisten dat een gast met zo'n uiterlijk totaal kansloos zou zijn. Als die zwerver uit 1 van de eerste shows nu was komen opdraven, dan had waarschijnlijk ook iedereen weggedrukt. Deze jongen was wel het minst aantrekkelijk van de afgelopen 75 mannen ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:38 schreef Zapper het volgende:
Was voor het eerst dat alle 30 dames meteen wegdrukten?
Ging waarschijnlijk nog meer om zijn rare houding dan alleen het uiterlijk...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Met opzet denk ik. Ze wisten dat een gast met zo'n uiterlijk totaal kansloos zou zijn. Als die zwerver uit 1 van de eerste shows nu was komen opdraven, dan had waarschijnlijk ook iedereen weggedrukt. Deze jongen was wel het minst aantrekkelijk van de afgelopen 75 mannen ofzo.
Het uiterlijk (of uitstraling) van de mannen in de show is toch wel behoorlijk bovengemiddeld (zelfs zo'n Eric Dikeb heeft een bepaalde uitstraling). De dames worden dus al verwend. Als er dan iemand opkomt waarvan de meeste mensen zouden zeggen 'aardig lelijk'... dan istie volledig kansloos.
mwah ik vond hem niet overdreven lelijk. (eddy welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Met opzet denk ik. Ze wisten dat een gast met zo'n uiterlijk totaal kansloos zou zijn. Als die zwerver uit 1 van de eerste shows nu was komen opdraven, dan had waarschijnlijk ook iedereen weggedrukt. Deze jongen was wel het minst aantrekkelijk van de afgelopen 75 mannen ofzo.
Het uiterlijk (of uitstraling) van de mannen in de show is toch wel behoorlijk bovengemiddeld (zelfs zo'n Eric Dikeb heeft een bepaalde uitstraling). De dames worden dus al verwend. Als er dan iemand opkomt waarvan de meeste mensen zouden zeggen 'aardig lelijk'... dan istie volledig kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |