Maar die agenten kunnen er ook niks aan doen dat de gemeente dit besloten heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there done that. Krijg je geen gehoor op hoor.
Hebben vaak zat proberen te overleggen, ook met agenten op locatie. Heeft allemaal geen zin. En om daar nou met 7 man motorrijders te gaan plagen.. die kan je ongetwijfeld veel nuttiger inzetten.
Grappig is wel dat ze ondertussen met inbeslagname beginnen te dreigen terwijl ze mij nog nooit op een strafbaar feit betrapt hebben daar.
Er stáán of rijden is genoeg. Maar ja, eerst 2 rondjes rustig voor de zekerheid en dan kunnen ze je meestal niks maken.
2 weken geleden nog Jos en Ger gespot van wegmisbruikers trouwens. Camera stond alleen niet aan zei 'ie
.
True, maar daar gaat het niet over? Dan is mijn klacht toch nog steeds valide?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar die agenten kunnen er ook niks aan doen dat de gemeente dit besloten heeft
Waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat iets gewoon niet mag? Ik bedoel, als ik daar als agent werkte, ging ik er juist extra vaak naar toe om jullie lastig te vallenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
True, maar daar gaat het niet over? Dan is mijn klacht toch nog steeds valide?
Omdat het gewoon zo'n kicken gevoel is.. die bochten daarquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat iets gewoon niet mag?
Ja, dat is mijn klacht dus. Motorrijdertje pesten.quote:Ik bedoel, als ik daar als agent werkte, ging ik er juist extra vaak naar toe om jullie lastig te vallenGewoon, omdat het kan.
Idd, ik moet er overdag wel eens naartoe, om iets bij een klant af te gooien, maar je kan daar echt lekker scheuren..quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef Harveo het volgende:
Flight Forum nodigt idd uit om te scheuren. Niet alleen met de motor maar de auto ken ook
Stadionachtig gebouw? Ik weet zo niet wat je bedoelt. Je kan ook lekker om het hele eindhoven-airport heen rijden naar de landmacht kazerne (bedoel je die). Nadeel is wel dat de wegen daar niet overal van goede kwaliteit zijn.. kuilen en los asfalt in de bocht.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Kevin88 het volgende:
[..]
Idd, ik moet er overdag wel eens naartoe, om iets bij een klant af te gooien, maar je kan daar echt lekker scheuren..
Moet je voor de gein eens als je op het flightforum zit naar het parkforum rijdt naar rechts gaan daar naar de luchtmacht of hoe heet dat daar?
Je kan daar ook lekker rond dat stadionachtig gebouw rijden.
Ze gaan daar heen omdat jullie daar heen gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo'n kicken gevoel is.. die bochten daar![]()
.
[..]
Ja, dat is mijn klacht dus. Motorrijdertje pesten.
Paar weken geleden wisten we via-via dat er controle zou zijn, plan was om dan een gasbarbecue in de auto te flikkeren en daar gezellig te gaan barbecueën terwijl zij daar met hun laserguns stonden.
Jammer dat een paar flinke onweersbuien roet in het eten gooiden, maar ik denk dat die agenten het ook minder geslaagd vonden om in de regen te staan daar.
Alsof wij gek zijn.. idd, als ze er staan dan blijven wij nog meestal een half uurtje ouwehoeren ofzo.. en de addicts moeten nog ff een peukje roken natuurlijk. En daarna richting Best-west ofzo. Alleen jammer dat daar nu een oliespoor van heb ik jou daar op de oprit ligtquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ze gaan daar heen omdat jullie daar heen gaanGa 'n poosje niet, dan is er voor hen ook geen donder meer aan
Bij die luchtmacht kazerne voor de poort langs, dan heb je rechts dat stadion achtig ding, daar zit heel erg veel van DHL dacht ik..quote:Op maandag 18 mei 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stadionachtig gebouw? Ik weet zo niet wat je bedoelt. Je kan ook lekker om het hele eindhoven-airport heen rijden naar de landmacht kazerne (bedoel je die). Nadeel is wel dat de wegen daar niet overal van goede kwaliteit zijn.. kuilen en los asfalt in de bocht.
Vanaf daar kan je dan ook lekker door rijden naar Best-west. Als je bij de stoplichten bij de kazerne rechts gaat.
Ik heb Colin Edwards en co nog nooit met kentekens zien racenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef retuow82 het volgende:
Best - St Oedenrode![]()
En ik snap best dat racen niet mag op de openbare weg maar om de motorrijders daar op te zoeken en kentekens te noteren terwijl ze er niets mee kunnen dat is ook vragen om negatieve reacties, beetje zielig hoor...
Hoe gaan ze dat doen met TT Assen, ook alle kentekenplaten noteren?
Ik heb het ook meer over de +/- 90.000 motoren die dat weekend in en rondom Assen te vinden zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb Colin Edwards en co nog nooit met kentekens zien racen
Ga ergens anders spelen, ipv de OPENBARE weg onveilig te maken, zeik zeur al dat geclaim van jou/jullie dat motorrijden 'veilig' is, donder op gefrustreerd mannetje. Dan spaar je maar door.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
We doen daar geen vlieg kwaad, en heb je enig idee hoe duur dat circuitrijden is.
Doei.
Ahaha hoezo ben ik gefrustreerdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen, ipv de OPENBARE weg onveilig te maken, zeik zeur al dat geclaim van jou/jullie dat motorrijden 'veilig' is, donder op gefrustreerd mannetje. Dan spaar je maar door.
Hoevaak ga je dat plaatje nog posten? Eerste keer was al zielig genoeg hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ahaha hoezo ben ik gefrustreerd?
Ken je de situatie daar? Nou?
Nee? Niet oordelen dan.
[ afbeelding ]
De jaloezie druipt werkelijk van je post af. Ergens is het wel zielig.
Ah kom op, hij is nog nooit zo goed van pas gekomen nu het ook over motoren gaat....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dat plaatje nog posten? Eerste keer was al zielig genoeg hoor.
Nou, ik vond dit een prima gelegenheid om 'm te posten Jij niet dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dat plaatje nog posten? Eerste keer was al zielig genoeg hoor.
Ik vind jouw post nogal gefrustreerd klinken.. Persoonlijk zie ik zowel de voor- en nadelen van de hele situatie. Ik kan me goed voorstellen dat TS over de zeik is dat hij na lang zoeken eindelijk een nagenoeg uitgestorven stukje gevonden heeft waar ie eindelijk het gas eens open kan gooien, en dat hij dan gestalkt wordt door motoragenten. Van de andere kant kan ik me ook weer heel goed voorstellen dat die agenten ts weer zien als de zoveelste niet nadenkende motorrijder die bij elke gelegenheid het gas opentrekt en daarmee een risico vormt voor andere weggebruikers. (losstaand van het feit dat het nou eenmaal de wet is en het dus gewoon niet mag)quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen, ipv de OPENBARE weg onveilig te maken, zeik zeur al dat geclaim van jou/jullie dat motorrijden 'veilig' is, donder op gefrustreerd mannetje. Dan spaar je maar door.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ahaha hoezo ben ik gefrustreerd?
Ken je de situatie daar? Nou?
Nee? Niet oordelen dan.
[ afbeelding ]
De jaloezie druipt werkelijk van je post af. Ergens is het wel zielig.
Beste reactie in dit topic tot nu toe.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik vind jouw post nogal gefrustreerd klinken.. Persoonlijk zie ik zowel de voor- en nadelen van de hele situatie. Ik kan me goed voorstellen dat TS over de zeik is dat hij na lang zoeken eindelijk een nagenoeg uitgestorven stukje gevonden heeft waar ie eindelijk het gas eens open kan gooien, en dat hij dan gestalkt wordt door motoragenten. Van de andere kant kan ik me ook weer heel goed voorstellen dat die agenten ts weer zien als de zoveelste niet nadenkende motorrijder die bij elke gelegenheid het gas opentrekt en daarmee een risico vormt voor andere weggebruikers. (losstaand van het feit dat het nou eenmaal de wet is en het dus gewoon niet mag)
Het komt zoals altijd weer aan op gezond verstand gebruiken. Helaas is er altijd een meerderheid die dit niet kan waardoor een hele groep (in dit geval motorrijders op de zogenaamde "racers") die het verpesten voor de mensen die wel nadenken bij wat ze doen.
Leg eens uit waarom?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Als je niet gefrustreerd bent dan gooi dit topic dicht.
Omdat dit KLB is, jij had een klacht over de woute, en klagen en frustreren ligt niet zo heel ver van elkaar af.quote:
Ja, en leg nou eens uit waarom dit 'frustreren' is en niet 'klagen'?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Omdat dit KLB is, jij had een klacht over de woute, en klagen en frustreren ligt niet zo heel ver van elkaar af.
Nou, nee. Ik besef me dat ik niet boven de wet sta. En ja, ik rijd bewust te hard en als ik een boete krijg (god behoede mequote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
En om nog eens alles duidelijk te maken:
isdatzo wil hard rijden met vrienden, isdatzo kiest een OPENBARE weg uit, waar REGELS zijn, isdatzo wordt extra goed in de gate gehouden (gelukkig maar), kan daar niet tegen en verbaasd zich zelfs dat hij niet boven de wet staat, in vergelijking tot andere. Zo klinkt het een stuk wreder he.
En als je een persoon aanrijdt? Gast, je bent wel gefrustreerd, waarom heb je anders die kick nodig van 't motorrijden? Maarja, tegelijk betekent het toch ook niet zo heel veel voor je, anders had je wel een circuit afgehuurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik besef me dat ik niet boven de wet sta. En ja, ik rijd bewust te hard en als ik een boete krijg (god behoede me) zal ik die ook zonder morren betalen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef daNpy het volgende:
Lol, idz laat je niet zo opnaaien door de users op Fok
Daarnaast heb ik er weinig problemen mee dat de politie daar controleert. Ik weet dat er voldoende mensen bij zitten die gewoon normaal rijden, maar er zitten er ook een paar tussen die van mij echt hun rijbewijs weer in mogen leveren.
- Inhalen op een eenbaansweg
- Rechts inhalen (op een eenbaansweg)
- Zonder te kijken invoegen (2x) en hiermee automobilisten of anderen in gevaar brengen
- Bumperkleven
- (veel) te hard rijden, daarmee ook teveel herrie produceren
Allemaal dingen die van mij niet hoeven, maar toch gebeuren. En ookal gebeuren ze een avondje niet, dan nog komt de politie langs om te controleren omdat ze ook weten dat het toch wel redelijk vaak gebeurt.
Dan heb je tegenwoordig ook nog sjonnies met auto's die "mee gaan doen" en helemaal leipe acties uit gaan halen (met de auto rechts inhalen op een eenbaansweg, ja het kan blijkbaar)
Wheelies zijn ook een artikel 5, maar die vind ik dan weer wel gaaf. Zolang er niemand in de buurt is, breng je er ook niemand mee in gevaar.
Kortom, FF is best leuk om zo nu en dan eens te bezoeken en te kletsen, maar zodra die mafkezen komen ga ik het liefst meteen weer weg.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik hoop dat je rijbewijs binnenkort word ingenomen, dat dit kan in Nederland.
Ja, dan wat?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
En als je een persoon aanrijdt?
Hè, ja, goed argumentquote:Gast, je bent wel gefrustreerd, waarom heb je anders die kick nodig van 't motorrijden?
Zie ik eruit alsof 't geld op m'n rug groeitquote:Maarja, tegelijk betekent het toch ook niet zo heel veel voor je, anders had je wel een circuit afgehuurd.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik ook van jou schatje.
[..]
Ja, dan wat?
[..]
Hè, ja, goed argument.
Wat is jouw hobby? Nou?
[..]
Zie ik eruit alsof 't geld op m'n rug groeit?
Oh, ben je nu al uitgeluld? Dat ging wel heel makkelijk.. ik had geen hoge verwachtingen maar dítquote:
morgen heb ik weer tijd voor je, vanavond niet meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ben je nu al uitgeluld? Dat ging wel heel makkelijk.. ik had geen hoge verwachtingen maar dít.
Jawel, dit is prima tijdverdrijf! Amusement van de bovenste plank.. dat zie je tochquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef daNpy het volgende:
Lol, idz laat je niet zo opnaaien door de users op Fok
Tja, die dingen die jij aanhaalt gebeuren dan ook maar sporadisch. Ik zelf doe bovenstaand trouwens niet.quote:Daarnaast heb ik er weinig problemen mee dat de politie daar controleert. Ik weet dat er voldoende mensen bij zitten die gewoon normaal rijden, maar er zitten er ook een paar tussen die van mij echt hun rijbewijs weer in mogen leveren.
- Inhalen op een eenbaansweg
- Rechts inhalen (op een eenbaansweg)
- Zonder te kijken invoegen (2x) en hiermee automobilisten of anderen in gevaar brengen
- Bumperkleven
Mwah, moet zeggen dat ik 't 9 van de 10 keren wel mee vind vallen eigenlijk.quote:- (veel) te hard rijden, daarmee ook teveel herrie produceren
Allemaal dingen die van mij niet hoeven, maar toch gebeuren. En ookal gebeuren ze een avondje niet, dan nog komt de politie langs om te controleren omdat ze ook weten dat het toch wel redelijk vaak gebeurt.
quote:Dan heb je tegenwoordig ook nog sjonnies met auto's die "mee gaan doen" en helemaal leipe acties uit gaan halen (met de auto rechts inhalen op een eenbaansweg, ja het kan blijkbaar)
Zoals ik zei, meestal valt het echt wel mee op zo'n avond. Die maffe inhaalacties e.d. hoeven voor mij ook niet, maar zo vaak gebeurt dat niet, enkele keren daar gelaten.quote:Wheelies zijn ook een artikel 5, maar die vind ik dan weer wel gaaf. Zolang er niemand in de buurt is, breng je er ook niemand mee in gevaar.
Kortom, FF is best leuk om zo nu en dan eens te bezoeken en te kletsen, maar zodra die mafkezen komen ga ik het liefst meteen weer weg.
Prima, ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
morgen heb ik weer tijd voor je, vanavond niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |